Kesällä aloitettu jalkautuminen kunnallisjärjestöihin hyvässä vauhdissa

Tilaisuuksissa saman pöydän ääressä istuvat niin kunnallisjärjestön johto, naisten ja nuorten osastojen puheenjohtajat. Paikalla on niin piirin toiminnanjohtaja kuin puoluetoimiston edustaja.
Aiheina tapaamisissa on mm. Keskustan järjestöllinen tilanne ja yleinen poliittinen tilanne kunnassa ja tulevaisuuden näkymät. Luonnollisesti keskiössä on myös ensi kevään kuntavaaleihin valmistautuminen ja ehdokashankinta.

Lisätietoja järjestöpäällikkö Pekka Reposelta, pekka.reponen@keskusta.fi

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKesällä aloitettu jalkautuminen kunnallisjärjestöihin hyvässä vauhdissa