Kesällä aloitettu jalkautuminen kunnallisjärjestöihin hyvässä vauhdissa

Tilaisuuksissa saman pöydän ääressä istuvat niin kunnallisjärjestön johto, naisten ja nuorten osastojen puheenjohtajat. Paikalla on niin piirin toiminnanjohtaja kuin puoluetoimiston edustaja.
Aiheina tapaamisissa on mm. Keskustan järjestöllinen tilanne ja yleinen poliittinen tilanne kunnassa ja tulevaisuuden näkymät. Luonnollisesti keskiössä on myös ensi kevään kuntavaaleihin valmistautuminen ja ehdokashankinta.

Lisätietoja järjestöpäällikkö Pekka Reposelta, pekka.reponen@keskusta.fi

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKesällä aloitettu jalkautuminen kunnallisjärjestöihin hyvässä vauhdissa