Keskusta kiertää  – kohdataan ja keskustellaan ympäri Suomen!

Keskustan puoluejohto, kansanedustajat ja ministerit jalkautuvat syyskuun alusta alkaen ympäri Suomen – kuntiin, kyliin, kaupunkeihin ja kaupunginosiin kuuntelemaan ja keskustelemaan alueen ihmisille tärkeistä asioista.

”Oma maa, koko maa” tarkoittaa meille keskustalaisille ennen kaikkea sitä, että haluamme pitää huolta omasta maastamme, meille kaikille rakkaasta isänmaasta sekä kaikesta siitä hyvästä, mitä se päällään kantaa. Ja me Keskustassa olemme sitoutuneet pitämään huolta sen jokaisesta kolkasta.

Koronan sekä Venäjän aloittaman sodan jälkeen maailma ja Suomi eivät ole ennallaan. Maailma on järkkynyt. Politiikan on otettava tilanne vakavasti. Mihin Suomi on matkalla?

Tarvitsemme koko maan voimavarat kestävästi käyttöön, jotta voimme huolehtia Suomen menestyksestä ja suomalaisten hyvinvoinnista. On yhteinen vastuumme luoda selviytymisen edellytyksiä uudessa tilanteessa. Meiltä kysytään kestävyyttä, sitkoa ja kykyä yhteistyöhön. Sitä, missä me puolueena olemme vahvimmillaan.

Me Keskustassa uskomme, että vain kohtaamisten ja keskustelujen kautta on mahdollista löytää yhteinen tie ja kulkusuunta tulevaan. Yhteistyö ja yhdessä sopiminen on jatkossakin Suomen vahvuus selvitä vaikeista ajoista.

Seuraa ilmoittelua ja katso tulevat tilaisuudet tältä sivulta. Tapahtumalistausta päivitetään.

Kohdataan ja keskustellaan!

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta kiertää  – kohdataan ja keskustellaan ympäri Suomen!