Keskusta kiertää  – kohdataan ja keskustellaan ympäri Suomen!

Keskustan puoluejohto, kansanedustajat ja ministerit jalkautuvat syyskuun alusta alkaen ympäri Suomen – kuntiin, kyliin, kaupunkeihin ja kaupunginosiin kuuntelemaan ja keskustelemaan alueen ihmisille tärkeistä asioista.

”Oma maa, koko maa” tarkoittaa meille keskustalaisille ennen kaikkea sitä, että haluamme pitää huolta omasta maastamme, meille kaikille rakkaasta isänmaasta sekä kaikesta siitä hyvästä, mitä se päällään kantaa. Ja me Keskustassa olemme sitoutuneet pitämään huolta sen jokaisesta kolkasta.

Koronan sekä Venäjän aloittaman sodan jälkeen maailma ja Suomi eivät ole ennallaan. Maailma on järkkynyt. Politiikan on otettava tilanne vakavasti. Mihin Suomi on matkalla?

Tarvitsemme koko maan voimavarat kestävästi käyttöön, jotta voimme huolehtia Suomen menestyksestä ja suomalaisten hyvinvoinnista. On yhteinen vastuumme luoda selviytymisen edellytyksiä uudessa tilanteessa. Meiltä kysytään kestävyyttä, sitkoa ja kykyä yhteistyöhön. Sitä, missä me puolueena olemme vahvimmillaan.

Me Keskustassa uskomme, että vain kohtaamisten ja keskustelujen kautta on mahdollista löytää yhteinen tie ja kulkusuunta tulevaan. Yhteistyö ja yhdessä sopiminen on jatkossakin Suomen vahvuus selvitä vaikeista ajoista.

Seuraa ilmoittelua ja katso tulevat tilaisuudet tältä sivulta. Tapahtumalistausta päivitetään.

Kohdataan ja keskustellaan!

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta kiertää  – kohdataan ja keskustellaan ympäri Suomen!