Työvaliokuntaan valittiin puoluehallituksen jäsenistä Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta, Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta sekä Annina Ruottu Varsinais-Suomesta. Heidän lisäkseen työvaliokunnan jäseniä ovat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula, sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska. Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös mm. eduskuntaryhmän, keskustanaisten, keskustanuorten ja keskustaopiskelijoiden puheenjohtajat sekä Keskustan ministerit.

Samassa kokouksessa puoluehallitus nimesi Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta valitsi puolueelle työvaliokunnan sekä puheenjohtajan talouspoliittiselle työryhmälle