Työvaliokuntaan valittiin puoluehallituksen jäsenistä Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta, Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta sekä Annina Ruottu Varsinais-Suomesta. Heidän lisäkseen työvaliokunnan jäseniä ovat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula, sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska. Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös mm. eduskuntaryhmän, keskustanaisten, keskustanuorten ja keskustaopiskelijoiden puheenjohtajat sekä Keskustan ministerit.

Samassa kokouksessa puoluehallitus nimesi Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta valitsi puolueelle työvaliokunnan sekä puheenjohtajan talouspoliittiselle työryhmälle