Työvaliokuntaan valittiin puoluehallituksen jäsenistä Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta, Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta sekä Annina Ruottu Varsinais-Suomesta. Heidän lisäkseen työvaliokunnan jäseniä ovat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula, sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska. Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös mm. eduskuntaryhmän, keskustanaisten, keskustanuorten ja keskustaopiskelijoiden puheenjohtajat sekä Keskustan ministerit.

Samassa kokouksessa puoluehallitus nimesi Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta valitsi puolueelle työvaliokunnan sekä puheenjohtajan talouspoliittiselle työryhmälle