Työvaliokuntaan valittiin puoluehallituksen jäsenistä Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta, Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta sekä Annina Ruottu Varsinais-Suomesta. Heidän lisäkseen työvaliokunnan jäseniä ovat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula, sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska. Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös mm. eduskuntaryhmän, keskustanaisten, keskustanuorten ja keskustaopiskelijoiden puheenjohtajat sekä Keskustan ministerit.

Samassa kokouksessa puoluehallitus nimesi Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta valitsi puolueelle työvaliokunnan sekä puheenjohtajan talouspoliittiselle työryhmälle