Työvaliokuntaan valittiin puoluehallituksen jäsenistä Hanna Huttunen Pohjois-Karjalasta, Esko Lehtimäki Etelä-Pohjanmaalta sekä Annina Ruottu Varsinais-Suomesta. Heidän lisäkseen työvaliokunnan jäseniä ovat puolueen puheenjohtaja Juha Sipilä, varapuheenjohtajat Katri Kulmuni, Antti Kurvinen ja Juha Rehula, sekä puoluesihteeri Jouni Ovaska. Työvaliokunnan työhön osallistuvat myös mm. eduskuntaryhmän, keskustanaisten, keskustanuorten ja keskustaopiskelijoiden puheenjohtajat sekä Keskustan ministerit.

Samassa kokouksessa puoluehallitus nimesi Keskustan talouspoliittisen työryhmän puheenjohtajaksi kansanedustaja Olavi Ala-Nissilän. Ala-Nissilä korvaa tehtävässä Mika Lintilän, joka aloitti joulukuussa elinkeinoministerin tehtävien hoitamisen.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta valitsi puolueelle työvaliokunnan sekä puheenjohtajan talouspoliittiselle työryhmälle