Keskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille

Puoluehallitus osoitti voimakkaan tukensa ministeri Bernerille ja hänen tavoitteilleen löytää teiden, ratojen ja muiden väylien kunnostamiseen ja rakentamiseen uusia ratkaisuja.

On perusteltua, että ratkaisuja hakemaan nimetään parlamentaarinen ryhmä. Uudistuksia on tehtävä pitkäjänteisesti. Tehty selvitys antaa eväitä jatkotyöskentelylle.

Puoluehallitus tähdentää, että Keskustan on jatkossakin oltava yhteiskuntaa uudistava puolue ja kansanliike, vaikka se on välillä hankalaa. Suomi on laitettava kuntoon.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille