Keskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille

Puoluehallitus osoitti voimakkaan tukensa ministeri Bernerille ja hänen tavoitteilleen löytää teiden, ratojen ja muiden väylien kunnostamiseen ja rakentamiseen uusia ratkaisuja.

On perusteltua, että ratkaisuja hakemaan nimetään parlamentaarinen ryhmä. Uudistuksia on tehtävä pitkäjänteisesti. Tehty selvitys antaa eväitä jatkotyöskentelylle.

Puoluehallitus tähdentää, että Keskustan on jatkossakin oltava yhteiskuntaa uudistava puolue ja kansanliike, vaikka se on välillä hankalaa. Suomi on laitettava kuntoon.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille