Keskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille

Puoluehallitus osoitti voimakkaan tukensa ministeri Bernerille ja hänen tavoitteilleen löytää teiden, ratojen ja muiden väylien kunnostamiseen ja rakentamiseen uusia ratkaisuja.

On perusteltua, että ratkaisuja hakemaan nimetään parlamentaarinen ryhmä. Uudistuksia on tehtävä pitkäjänteisesti. Tehty selvitys antaa eväitä jatkotyöskentelylle.

Puoluehallitus tähdentää, että Keskustan on jatkossakin oltava yhteiskuntaa uudistava puolue ja kansanliike, vaikka se on välillä hankalaa. Suomi on laitettava kuntoon.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille