Keskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille

Puoluehallitus osoitti voimakkaan tukensa ministeri Bernerille ja hänen tavoitteilleen löytää teiden, ratojen ja muiden väylien kunnostamiseen ja rakentamiseen uusia ratkaisuja.

On perusteltua, että ratkaisuja hakemaan nimetään parlamentaarinen ryhmä. Uudistuksia on tehtävä pitkäjänteisesti. Tehty selvitys antaa eväitä jatkotyöskentelylle.

Puoluehallitus tähdentää, että Keskustan on jatkossakin oltava yhteiskuntaa uudistava puolue ja kansanliike, vaikka se on välillä hankalaa. Suomi on laitettava kuntoon.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluehallitus: Voimakas tuki Bernerin työlle ja tavoitteille