Ohjelma ja aikataulu (muutos- ja täydennysvarauksin)

Perjantai 3.2.

klo 9 – 12 Helsinki, valiokuntaryhmien ja muita eduskuntaryhmän sisäisiä kokouksia

klo 13.15 – 15 Pääkaupunkiseutu, puolue- ja eduskuntaryhmän johdon, ministereiden ja kansanedustajien tutustumiskäyntejä yhteisöihin ja yrityksiin

klo 16.30 – Helsinki ja Uusimaa, Keskustan eduskuntaryhmän yleisötapahtumia

Helsinki, kauppakeskus Malmin Nova, Espresso House (Malminkaari 19)
Eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja, presidenttiehdokas Matti Vanhanen, eduskunnan valtiovarainvaliokunnan puheenjohtaja Timo Kalli ja kansanedustaja Olavi Ala-Nissilä

Helsinki, kauppakeskus Columbus, Ciao! Caffe (Vuotie 45)
Maatalous- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen ja kansanedustajat Mikko Kärnä ja Mikko Savola

Helsinki, Aschan Café Jugend (Pohjoisesplanadi 19)
Puolueen varapuheenjohtaja, perhe- ja peruspalveluministeri Juha Rehula, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen ja kansanedustajat Sirkka-Liisa Anttila, Hannu Hoskonen, Anne Kalmari, Niilo Keränen, Seppo Kääriäinen ja Aila Paloniemi

Espoo, kauppakeskus Iso Omena, toritaso (Piispansilta 11)
Puoluesihteeri Jouni Ovaska, eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen, eduskunnan sivistysvaliokunnan puheenjohtaja Tuomo Puumala ja kansanedustajat Mikko Alatalo, Pertti Hakanen, Lasse Hautala, Marisanna Jarva, Esko Kiviranta, Eeva-Maria Maijala, Ulla Parviainen, Ari Torniainen ja Mirja Vehkaperä

Vantaa, Aschan Coffee & Deli (Tikkuraitti 13)
Puolueen varapuheenjohtaja Katri Kulmuni, kunta- ja uudistusministeri Anu Vehviläinen ja kansanedustajat Timo Korhonen, Markku Pakkanen ja Tapani Tölli

Vantaa, kauppakeskus Myyrmanni, Keskustan promootiopiste (Iskoskuja 3 A 1)
Puolueen varapuheenjohtaja Antti Kurvinen, eduskunnan maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja Jari Leppä ja kansanedustajat Kauko Juhantalo, Juha Pylväs, Antti Rantakangas, Martti Talja ja Eerikki Viljanen

Lauantai 4.2.

klo 10 – 10.45 Helsinki ja Uusimaa, Keskustan eduskuntaryhmän yleisötapahtumia

Helsinki, kauppakeskus Itis, Cafe Faster (Itäkatu 1 – 5 B)
Elinkeinoministeri Mika Lintilä ja kansanedustajat Hanna Kosonen ja Esko Kiviranta

Helsinki, Hakaniemen halli, 2. kerroksen hallikahvila
Maatalous- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen ja kansanedustajat Marisanna Jarva, Ulla Parviainen ja Juha Pylväs

Helsinki, kauppakeskus Forum, Wayne’s Coffee (Mannerheimintie 14 – 20)
Kunta- ja uudistusministeri Anu Vehviläinen, eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Elsi Katainen, eduskunnan sivistysvaliokunnan puheenjohtaja Tuomo Puumala ja kansanedustaja Timo Korhonen

Espoo, kauppakeskus Lippulaiva, aula (Espoonlahdenkatu 4)
Puolueen varapuheenjohtaja Antti Kurvinen, liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner, eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja, presidenttiehdokas Matti Vanhanen, eduskunnan valtiovarainvaliokunnan puheenjohtaja Timo Kalli, eduskunnan maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja Jari Leppä ja kansanedustajat Seppo Kääriäinen, Arto Pirttilahti ja Martti Talja

Vantaa, Aschan Coffee & Deli (Tikkuraitti 13)
Eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen ja kansanedustajat Pertti Hakanen, Niilo Keränen, Tapani Tölli ja Mirja Vehkaperä

Vantaa, kauppakeskus Myyrmanni, Keskustan promootiopiste (Iskoskuja 3 A 1)
Kansanedustajat Mikko Alatalo, Olavi Ala-Nissilä, Lasse Hautala, Markku Pakkanen ja Aila Paloniemi

Kerava, Hilpeä Kahvikissa (Kultasepänkatu 5)
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen ja kansanedustajat Anne Kalmari, Mikko Kärnä ja Antti Rantakangas

Kirkkonummi, kunnantalo (Ervastintie 2)
Puolueen varapuheenjohtaja Katri Kulmuni ja kansanedustajat Sirkka-Liisa Anttila, Kauko Juhantalo ja Mikko Savola

Porvoo, K-Supermarket Tarmola (Asentajantie 1)
Puolueen varapuheenjohtaja, perhe- ja peruspalveluministeri Juha Rehula ja kansanedustajat Hannu Hoskonen, Eeva-Maria Maijala ja Ari Torniainen

klo 11.30- Helsinki, Keskustan eduskuntaryhmän talvikokous eduskunnan lisärakennuksen auditoriossa
– Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkosen poliittinen katsaus (avoin medialle)

klo 13.30 Lounas

klo 14 jälkeen Siirtyminen Helsingin Katajanokan terminaaliin

klo 16Keskustan kuntavaaliristeily Viking Linen m/s Gabriellalla alkaa
– Paluu Helsinkiin sunnuntaina 5.2. klo 13, ei maihinnousua Tallinnassa

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän talvikokous Helsingissä ja Uudellamaalla 3. – 4.2.2017