Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta

rokotetta pistetään käsivarteen

Koronavirus leviää Suomessa nyt ennen muuta rokottamattomien keskuudessa. THL:n ja sosiaali- ja terveysministeriön mukaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku on nyt 700. Rokottamattomat sairastuvat ja myös sairaalahoidossa on pääosin rokottamattomia.

Tilanteella on huolestuttavia seurauksia. Esimerkiksi sydänleikkauksia on jouduttu siirtämään, koska tehohoitopaikkoja joudutaan varaamaan koronapotilaiden hoitoon.

Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa vakavasti suomalaisiin rokotusten ottamisen puolesta. Niin suojelee sekä itseään, läheisiään että muita kanssaihmisiään. Rokotukset ottamalla jokainen pystyy osaltaan vaikuttamaan suoraan myös siihen, että Suomi pysyy auki.

Keskustan eduskuntaryhmä kannustaa kaikkia eduskuntaryhmiä esimerkin näyttämiseen sekä vetoamaan rokotusten ottamisen puolesta.

Keskustan eduskuntaryhmä

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta