Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta

rokotetta pistetään käsivarteen

Koronavirus leviää Suomessa nyt ennen muuta rokottamattomien keskuudessa. THL:n ja sosiaali- ja terveysministeriön mukaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku on nyt 700. Rokottamattomat sairastuvat ja myös sairaalahoidossa on pääosin rokottamattomia.

Tilanteella on huolestuttavia seurauksia. Esimerkiksi sydänleikkauksia on jouduttu siirtämään, koska tehohoitopaikkoja joudutaan varaamaan koronapotilaiden hoitoon.

Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa vakavasti suomalaisiin rokotusten ottamisen puolesta. Niin suojelee sekä itseään, läheisiään että muita kanssaihmisiään. Rokotukset ottamalla jokainen pystyy osaltaan vaikuttamaan suoraan myös siihen, että Suomi pysyy auki.

Keskustan eduskuntaryhmä kannustaa kaikkia eduskuntaryhmiä esimerkin näyttämiseen sekä vetoamaan rokotusten ottamisen puolesta.

Keskustan eduskuntaryhmä

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta