Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta

rokotetta pistetään käsivarteen

Koronavirus leviää Suomessa nyt ennen muuta rokottamattomien keskuudessa. THL:n ja sosiaali- ja terveysministeriön mukaan rokottamattomien ilmaantuvuusluku on nyt 700. Rokottamattomat sairastuvat ja myös sairaalahoidossa on pääosin rokottamattomia.

Tilanteella on huolestuttavia seurauksia. Esimerkiksi sydänleikkauksia on jouduttu siirtämään, koska tehohoitopaikkoja joudutaan varaamaan koronapotilaiden hoitoon.

Keskustan eduskuntaryhmä vetoaa vakavasti suomalaisiin rokotusten ottamisen puolesta. Niin suojelee sekä itseään, läheisiään että muita kanssaihmisiään. Rokotukset ottamalla jokainen pystyy osaltaan vaikuttamaan suoraan myös siihen, että Suomi pysyy auki.

Keskustan eduskuntaryhmä kannustaa kaikkia eduskuntaryhmiä esimerkin näyttämiseen sekä vetoamaan rokotusten ottamisen puolesta.

Keskustan eduskuntaryhmä

Keskustan Pakarinen: Black Fridayn kaltaiset kerskakulutuspäivät kuuluisivat historiaan
Keskusta suhtautuu kriittisesti ”Black Fridayn” kaltaisiin markkinointikampanjoihin, joiden perimmäinen tavoite on saada ihmiset ostamaan mahdollisimman paljon miettimättä todellisia tarpeitaan. Keskusta kannattaa kohtuullisempaa kulutusta, joka onnistuu mm. vaatimalla parempaa laatua tuotteilta, suosimalla aineettomia ja luovan talouden hyödykkeitä sekä tekemällä enemmän tuotteita Suomessa.
26.11.2021 / Uutiset
K-studion aiheena Apu lähellä ihmistä eli mitkä ovat soten lähipalvelujen toteuttamisen ratkaisut. Vieraina Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän toimitusjohtaja Marina Erhola.
25.11.2021 / K-Studio
Matti Vanhanen: Hybridivaikuttamisen edessä Suomen on oltava toimintakykyinen
Keskustan kanta on selvä. Meidän on huolehdittava siitä, että lainsäädäntömme on kunnossa erilaisten riskien hallitsemiseksi. Meillä on aina oltava itsellämme viimesijainen ratkaisuvalta, miten toimimme rajoillamme.
24.11.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmä vetoaa rokotusten ottamisen puolesta