Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa

Suomen Keskusta on suuri suomalainen puolue, jolla on jäseniä noin 80 000. Keskusta on omaleimainen, suomalaisista aatejuurista versonut kansanliike. Keskusta on jotain perinteikästä ja ainutlaatuista. Se on puolue, jolle tarkeitä arvoja ovat esimerkiksi ihmisen ja luonnon kestävä kumppanuus. Keskusta puolustaa tasa-arvoista elämää Suomen jokaisessa kolkassa. Me emme ole haalea keskiarvo äärilaidoista, vaan ylpeästi keskellä oleva voima, johon voi liittää vahvuuksia, joita muilla ei ole.

Mitä haemme?

Haemme nyt neljän hengen viestintätiimiimme viestinnän poliittista suunnittelijaa. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022 ja siihen kuuluu perehdytysviikko joulukuussa, jonka ajankohta sovitaan valitun kanssa erikseen.

Tunnistatko itsesi osaajaksi alla näkyvissä aiheissa?

• Viestinnän sisällön tuottaminen
  • Sosiaalisen median sisällön suunnittelu
  • Poliittisten tiedotteiden ja kannanottojen valmistelu
  • Viestintäkoulutus
  • Erilaisten netissä tapahtuvien suorien lähetysten suunnittelu ja tarpeen vaatiessa myös lähetysten juontaminen.
  • Valtakunnallisten tapahtumien viestinnän koordinointi

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisen vaikuttamisen huipulla työpaikan, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Pärjäät työssä hyvällä ja positiivisella elämänasenteella, ymmärrys keskustalaisesta politiikasta on tässä paikassa avain onnistumiseen. Toimit myös viestintäpäällikön sijaisena tarpeen mukaan.

Kiinnostuitko? Laita hakemus matkaan ja mainitse siinä myös muita mahdollisia erityistaitojasi. Vahvistamme mieluusti niitä osaamisalueita, joista kuulemme vasta sinulta. Mikäli haluat jutella työstä, voit soittaa viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle, puh. 040 595 0904.

Hakemukset kera palkkatoiveen keskiviikkoon 31.10. mennessä osoitteeseen: laura.ruohola@keskusta.fi . Lähetäthän hakemuksesi otsikolla “Viestinnän poliittinen suunnittelija”.

MUOKATTU: hakuaikaa jatkettu lokakuun loppuun 2021 asti.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa