Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa

Suomen Keskusta on suuri suomalainen puolue, jolla on jäseniä noin 80 000. Keskusta on omaleimainen, suomalaisista aatejuurista versonut kansanliike. Keskusta on jotain perinteikästä ja ainutlaatuista. Se on puolue, jolle tarkeitä arvoja ovat esimerkiksi ihmisen ja luonnon kestävä kumppanuus. Keskusta puolustaa tasa-arvoista elämää Suomen jokaisessa kolkassa. Me emme ole haalea keskiarvo äärilaidoista, vaan ylpeästi keskellä oleva voima, johon voi liittää vahvuuksia, joita muilla ei ole.

Mitä haemme?

Haemme nyt neljän hengen viestintätiimiimme viestinnän poliittista suunnittelijaa. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022 ja siihen kuuluu perehdytysviikko joulukuussa, jonka ajankohta sovitaan valitun kanssa erikseen.

Tunnistatko itsesi osaajaksi alla näkyvissä aiheissa?

• Viestinnän sisällön tuottaminen
  • Sosiaalisen median sisällön suunnittelu
  • Poliittisten tiedotteiden ja kannanottojen valmistelu
  • Viestintäkoulutus
  • Erilaisten netissä tapahtuvien suorien lähetysten suunnittelu ja tarpeen vaatiessa myös lähetysten juontaminen.
  • Valtakunnallisten tapahtumien viestinnän koordinointi

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisen vaikuttamisen huipulla työpaikan, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Pärjäät työssä hyvällä ja positiivisella elämänasenteella, ymmärrys keskustalaisesta politiikasta on tässä paikassa avain onnistumiseen. Toimit myös viestintäpäällikön sijaisena tarpeen mukaan.

Kiinnostuitko? Laita hakemus matkaan ja mainitse siinä myös muita mahdollisia erityistaitojasi. Vahvistamme mieluusti niitä osaamisalueita, joista kuulemme vasta sinulta. Mikäli haluat jutella työstä, voit soittaa viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle, puh. 040 595 0904.

Hakemukset kera palkkatoiveen keskiviikkoon 20.10. mennessä osoitteeseen: laura.ruohola@keskusta.fi . Lähetäthän hakemuksesi otsikolla “Viestinnän poliittinen suunnittelija”.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa