Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa

Suomen Keskusta on suuri suomalainen puolue, jolla on jäseniä noin 80 000. Keskusta on omaleimainen, suomalaisista aatejuurista versonut kansanliike. Keskusta on jotain perinteikästä ja ainutlaatuista. Se on puolue, jolle tarkeitä arvoja ovat esimerkiksi ihmisen ja luonnon kestävä kumppanuus. Keskusta puolustaa tasa-arvoista elämää Suomen jokaisessa kolkassa. Me emme ole haalea keskiarvo äärilaidoista, vaan ylpeästi keskellä oleva voima, johon voi liittää vahvuuksia, joita muilla ei ole.

Mitä haemme?

Haemme nyt neljän hengen viestintätiimiimme viestinnän poliittista suunnittelijaa. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022 ja siihen kuuluu perehdytysviikko joulukuussa, jonka ajankohta sovitaan valitun kanssa erikseen.

Tunnistatko itsesi osaajaksi alla näkyvissä aiheissa?

• Viestinnän sisällön tuottaminen
  • Sosiaalisen median sisällön suunnittelu
  • Poliittisten tiedotteiden ja kannanottojen valmistelu
  • Viestintäkoulutus
  • Erilaisten netissä tapahtuvien suorien lähetysten suunnittelu ja tarpeen vaatiessa myös lähetysten juontaminen.
  • Valtakunnallisten tapahtumien viestinnän koordinointi

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisen vaikuttamisen huipulla työpaikan, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Pärjäät työssä hyvällä ja positiivisella elämänasenteella, ymmärrys keskustalaisesta politiikasta on tässä paikassa avain onnistumiseen. Toimit myös viestintäpäällikön sijaisena tarpeen mukaan.

Kiinnostuitko? Laita hakemus matkaan ja mainitse siinä myös muita mahdollisia erityistaitojasi. Vahvistamme mieluusti niitä osaamisalueita, joista kuulemme vasta sinulta. Mikäli haluat jutella työstä, voit soittaa viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle, puh. 040 595 0904.

Hakemukset kera palkkatoiveen keskiviikkoon 31.10. mennessä osoitteeseen: laura.ruohola@keskusta.fi . Lähetäthän hakemuksesi otsikolla “Viestinnän poliittinen suunnittelija”.

MUOKATTU: hakuaikaa jatkettu lokakuun loppuun 2021 asti.

Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kalli: Luontoa pitää suojella – omaisuuden suoja pitää turvata ja kustannukset jakaa oikeudenmukaisesti
Luonnon tilan parantaminen on yhteinen asia, ja siihen tarvitaan jokaista. Ihmisten omaisuuden suojan pitää kuitenkin toteutua kaikissa oloissa. Luonnonsuojelun kustannusten tulee jakaantua oikeudenmukaisesti. Hallituksen esityksessä näin ei ollut ja osa omaisuuden suojaa heikentävistä ja kustannuksia epäoikeudenmukaisesti kohdentavista seurauksista kävi ilmi vasta eduskuntakäsittelyn aikana.
29.11.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan puoluevaltuusto vaatii järkeä ennallistamisasetukseen
EU:n luonnonvarapolitiikkaan tarvitaan järkeä ja kokonaiskestävyyttä. EU:ssa esitetty uusi ennallistamisasetus on suomalaiselle veronmaksajalle äärettömän kallis, huonosti valmisteltu ja epäoikeudenmukainen.
27.11.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa