Keskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa

Suomen Keskusta on suuri suomalainen puolue, jolla on jäseniä noin 80 000. Keskusta on omaleimainen, suomalaisista aatejuurista versonut kansanliike. Keskusta on jotain perinteikästä ja ainutlaatuista. Se on puolue, jolle tarkeitä arvoja ovat esimerkiksi ihmisen ja luonnon kestävä kumppanuus. Keskusta puolustaa tasa-arvoista elämää Suomen jokaisessa kolkassa. Me emme ole haalea keskiarvo äärilaidoista, vaan ylpeästi keskellä oleva voima, johon voi liittää vahvuuksia, joita muilla ei ole.

Mitä haemme?

Haemme nyt neljän hengen viestintätiimiimme viestinnän poliittista suunnittelijaa. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus välillä 10.1-30.6 2022 ja siihen kuuluu perehdytysviikko joulukuussa, jonka ajankohta sovitaan valitun kanssa erikseen.

Tunnistatko itsesi osaajaksi alla näkyvissä aiheissa?

• Viestinnän sisällön tuottaminen
  • Sosiaalisen median sisällön suunnittelu
  • Poliittisten tiedotteiden ja kannanottojen valmistelu
  • Viestintäkoulutus
  • Erilaisten netissä tapahtuvien suorien lähetysten suunnittelu ja tarpeen vaatiessa myös lähetysten juontaminen.
  • Valtakunnallisten tapahtumien viestinnän koordinointi

Tarjoamme sinulle yhteiskunnallisen vaikuttamisen huipulla työpaikan, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Pärjäät työssä hyvällä ja positiivisella elämänasenteella, ymmärrys keskustalaisesta politiikasta on tässä paikassa avain onnistumiseen. Toimit myös viestintäpäällikön sijaisena tarpeen mukaan.

Kiinnostuitko? Laita hakemus matkaan ja mainitse siinä myös muita mahdollisia erityistaitojasi. Vahvistamme mieluusti niitä osaamisalueita, joista kuulemme vasta sinulta. Mikäli haluat jutella työstä, voit soittaa viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle, puh. 040 595 0904.

Hakemukset kera palkkatoiveen keskiviikkoon 31.10. mennessä osoitteeseen: laura.ruohola@keskusta.fi . Lähetäthän hakemuksesi otsikolla “Viestinnän poliittinen suunnittelija”.

MUOKATTU: hakuaikaa jatkettu lokakuun loppuun 2021 asti.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee viestinnän poliittista suunnittelijaa