Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa

hämeenlinna

Keskustan kansanedustajat kokoontuvat kesäkokoukseen Hämeenlinnaan torstaista perjantaihin 20. – 21.8.  Hämeenlinnassa pidetään myös Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti.

Kesäkokouksessa käsitellään mm. ajankohtaista politiikkaa ja Keskustan tavoitteita hallituksen budjettineuvotteluihin. Kokouspaikka on Verkatehdas.

Kokous alkaa torstaina 20.8. klo 10 eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Katri Kulmunin julkisilla puheenvuoroilla.

Puheet striimataan suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Niiden jälkeen kokous jatkuu suljetuin ovin klo 16 asti.

Perjantaina kokous jatkuu klo 10 Verkatehtaalla suljetuin ovin. Kokouksen tiedotustilaisuus pidetään noin klo 15 .

Johtuen koronatilanteesta olemme joutuneet valitettavasti siirtämään muut yleisötilaisuudet tulevaisuuteen, mutta pj-tentistä pystymme terveydelle turvallisesti pitämään kiinni.

Torstai 20.8.

klo 17 Hämeenlinna, tori

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti,

Tentti striimataan myös suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa