Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa

hämeenlinna

Keskustan kansanedustajat kokoontuvat kesäkokoukseen Hämeenlinnaan torstaista perjantaihin 20. – 21.8.  Hämeenlinnassa pidetään myös Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti.

Kesäkokouksessa käsitellään mm. ajankohtaista politiikkaa ja Keskustan tavoitteita hallituksen budjettineuvotteluihin. Kokouspaikka on Verkatehdas.

Kokous alkaa torstaina 20.8. klo 10 eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Katri Kulmunin julkisilla puheenvuoroilla.

Puheet striimataan suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Niiden jälkeen kokous jatkuu suljetuin ovin klo 16 asti.

Perjantaina kokous jatkuu klo 10 Verkatehtaalla suljetuin ovin. Kokouksen tiedotustilaisuus pidetään noin klo 15 .

Johtuen koronatilanteesta olemme joutuneet valitettavasti siirtämään muut yleisötilaisuudet tulevaisuuteen, mutta pj-tentistä pystymme terveydelle turvallisesti pitämään kiinni.

Torstai 20.8.

klo 17 Hämeenlinna, tori

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti,

Tentti striimataan myös suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa