Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa

hämeenlinna

Keskustan kansanedustajat kokoontuvat kesäkokoukseen Hämeenlinnaan torstaista perjantaihin 20. – 21.8.  Hämeenlinnassa pidetään myös Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti.

Kesäkokouksessa käsitellään mm. ajankohtaista politiikkaa ja Keskustan tavoitteita hallituksen budjettineuvotteluihin. Kokouspaikka on Verkatehdas.

Kokous alkaa torstaina 20.8. klo 10 eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Katri Kulmunin julkisilla puheenvuoroilla.

Puheet striimataan suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Niiden jälkeen kokous jatkuu suljetuin ovin klo 16 asti.

Perjantaina kokous jatkuu klo 10 Verkatehtaalla suljetuin ovin. Kokouksen tiedotustilaisuus pidetään noin klo 15 .

Johtuen koronatilanteesta olemme joutuneet valitettavasti siirtämään muut yleisötilaisuudet tulevaisuuteen, mutta pj-tentistä pystymme terveydelle turvallisesti pitämään kiinni.

Torstai 20.8.

klo 17 Hämeenlinna, tori

Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti,

Tentti striimataan myös suorana puolueen facebook- ja nettisivuille.

Keskustan Katainen neuvottelemaan Suomelle tärkeästä merenkulun polttoaineiden EU-laista
Europarlamentaarikko Elsi Katainen on valittu ryhmänsä liikennevaliokunnan neuvottelijaksi merenkulun uusiutuvien ja vähähiilisten polttoaineiden käyttöä säätävään FuelEU Maritime -asetukseen, joka on osa EU:n energia- ja ilmastopakettia. Kataisen mukaan asetus on viennistä ja merikuljetuksista riippuvaiselle Suomelle ratkaisevan tärkeä: tavoitteenani neuvotteluissa on varmistaa selkeä lainsäädäntö, joka huomioi mm. talvimerenkulun Suomelle aiheuttamat poikkeusolosuhteet, Elsi Katainen linjaa.
27.10.2021 / Uutiset
Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Luvitusta sujuvoittamalla vihreät investoinnit liikkeelle, ei kehystä venyttämällä
Elinkeinoministeri Mika Lintilä haluaa, että Suomen investointiympäristöstä tehdään Euroopan paras. Luvituksen sujuvoittaminen on ilmainen tapa saada yksityisiä investointeja ja työpaikkoja aikaiseksi tukemaan vihreää siirtymää ja uusteollistamista.
23.10.2021 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä tulevat aluevaalit ja ajankohtaiset poliittiset aiheet. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
21.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 20.–21.8. Hämeenlinnassa