Siirry sisältöön

Piirroskuva kettu puunrungolla.

-Katsomme, että ihmisten sairastumisen ehkäisemiseksi on nyt perusteltua välttää tämänkaltaisia ihmisten kokoontumisia. Noudatamme tässä hallituksen ja viranomaisten toimintaohjeita. Olemme tilanteesta luonnollisesti pahoillamme, Keskustan piiri- ja kunnallisjärjestöissä kun on tehty jo paljon työtä tilaisuuksien eteen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu järjestetään myöhemmin kuluvana vuonna tilanteen niin salliessa. Keskustan kansanedustajat pidättäytyvät ylipäätään järjestämästä yleisötilaisuuksia puolueiden yhdessä sopiman linjauksen mukaisesti ainakin pääsiäisen yli.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kansanedustajien valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu 27. -30.3. peruuntuu