Piirroskuva kettu puunrungolla.

-Katsomme, että ihmisten sairastumisen ehkäisemiseksi on nyt perusteltua välttää tämänkaltaisia ihmisten kokoontumisia. Noudatamme tässä hallituksen ja viranomaisten toimintaohjeita. Olemme tilanteesta luonnollisesti pahoillamme, Keskustan piiri- ja kunnallisjärjestöissä kun on tehty jo paljon työtä tilaisuuksien eteen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu järjestetään myöhemmin kuluvana vuonna tilanteen niin salliessa. Keskustan kansanedustajat pidättäytyvät ylipäätään järjestämästä yleisötilaisuuksia puolueiden yhdessä sopiman linjauksen mukaisesti ainakin pääsiäisen yli.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kansanedustajien valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu 27. -30.3. peruuntuu