Piirroskuva kettu puunrungolla.

-Katsomme, että ihmisten sairastumisen ehkäisemiseksi on nyt perusteltua välttää tämänkaltaisia ihmisten kokoontumisia. Noudatamme tässä hallituksen ja viranomaisten toimintaohjeita. Olemme tilanteesta luonnollisesti pahoillamme, Keskustan piiri- ja kunnallisjärjestöissä kun on tehty jo paljon työtä tilaisuuksien eteen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu järjestetään myöhemmin kuluvana vuonna tilanteen niin salliessa. Keskustan kansanedustajat pidättäytyvät ylipäätään järjestämästä yleisötilaisuuksia puolueiden yhdessä sopiman linjauksen mukaisesti ainakin pääsiäisen yli.

Keskustan Katainen neuvottelemaan Suomelle tärkeästä merenkulun polttoaineiden EU-laista
Europarlamentaarikko Elsi Katainen on valittu ryhmänsä liikennevaliokunnan neuvottelijaksi merenkulun uusiutuvien ja vähähiilisten polttoaineiden käyttöä säätävään FuelEU Maritime -asetukseen, joka on osa EU:n energia- ja ilmastopakettia. Kataisen mukaan asetus on viennistä ja merikuljetuksista riippuvaiselle Suomelle ratkaisevan tärkeä: tavoitteenani neuvotteluissa on varmistaa selkeä lainsäädäntö, joka huomioi mm. talvimerenkulun Suomelle aiheuttamat poikkeusolosuhteet, Elsi Katainen linjaa.
27.10.2021 / Uutiset
Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Luvitusta sujuvoittamalla vihreät investoinnit liikkeelle, ei kehystä venyttämällä
Elinkeinoministeri Mika Lintilä haluaa, että Suomen investointiympäristöstä tehdään Euroopan paras. Luvituksen sujuvoittaminen on ilmainen tapa saada yksityisiä investointeja ja työpaikkoja aikaiseksi tukemaan vihreää siirtymää ja uusteollistamista.
23.10.2021 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä tulevat aluevaalit ja ajankohtaiset poliittiset aiheet. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
21.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan kansanedustajien valtakunnallinen jalkautumisviikonloppu 27. -30.3. peruuntuu