Keskustan puoluehallitus: Suomi tarvitsee toimintakykyisen hallituksen

Puoluehallituksen mielestä viikonvaihteessa saadut selvitykset Posti-tapauksesta eivät ole riittäviä.

Puoluehallitus toivoo, että SDP tekee tarvittavat johtopäätökset hallituksen toimintakyvyn palauttamiseksi.

Puoluehallitus tähdentää, että Keskusta antaa tukensa viiden hallituspuolueen yhdessä sopimalle hallitusohjelmalle sekä SDP:n, Keskustan, Vihreiden, Vasemmistoliiton ja RKP:n hallitusyhteistyölle.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluehallitus: Suomi tarvitsee toimintakykyisen hallituksen