Keskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi

Keskustan puoluehallitus päätti tänään, että vallitsevassa koronatilanteessa on syytä tiivistää myös kolmipäiväisen kokouksen kestoa kahteen päivään perjantaista lauantaihin.

Maakuntamallilla toteutettava kaksipäiväinen puoluekokous järjestetään perjantaista lauantaihin 4. – 5.9.2020.

– Kokousjärjestelyjä on haluttu selkiyttää niin, että Keskustan aina suuri puoluekokous olisi helpommin toteutettavissa maakuntamallilla. Tietenkin pyrimme tällä myös siihen, että yhteisiä ison porukan kokoontumistunteja tulisi mahdollisimman vähän, niin harmillista kuin sen sinällään onkin. Onhan Keskustan puoluekokous perinteisesti iso kansanjuhla, johon keräännytään joka toinen kesä ympäri Suomen, mutta kahden vuoden päästä sitten olemme jo toivottavasti normaalioloisissa, kertoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

Keskustan puoluekokouksen päivitetty ohjelma löytyy tästä.

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Olemme Suomen myönteisin ja tulevaisuuskoisin puolue
"Keskusta on aina toiminut nimensä mukaisesti sillanrakentajana suomalaisessa politiikassa. Uskon, että sille on nyt tilausta enemmän kuin koskaan. Maltti ja empatia ovat politiikan supervoimia", näin totesi Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko perjantaiaamun poliittisessa linjapuheessaan.
18.9.2020 / Uutiset
Keskustan uusi puheenjohtaja Annika Saarikko pitää linjapuheensa yhdessä muun puoluejohdon kanssa.
18.9.2020 / K-Studio
K-studiossa vieraana valtiovarainministeri Matti Vanhanen.
16.9.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi