Keskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi

Keskustan puoluehallitus päätti tänään, että vallitsevassa koronatilanteessa on syytä tiivistää myös kolmipäiväisen kokouksen kestoa kahteen päivään perjantaista lauantaihin.

Maakuntamallilla toteutettava kaksipäiväinen puoluekokous järjestetään perjantaista lauantaihin 4. – 5.9.2020.

– Kokousjärjestelyjä on haluttu selkiyttää niin, että Keskustan aina suuri puoluekokous olisi helpommin toteutettavissa maakuntamallilla. Tietenkin pyrimme tällä myös siihen, että yhteisiä ison porukan kokoontumistunteja tulisi mahdollisimman vähän, niin harmillista kuin sen sinällään onkin. Onhan Keskustan puoluekokous perinteisesti iso kansanjuhla, johon keräännytään joka toinen kesä ympäri Suomen, mutta kahden vuoden päästä sitten olemme jo toivottavasti normaalioloisissa, kertoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

Keskustan puoluekokouksen päivitetty ohjelma löytyy tästä.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi