Keskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi

Keskustan puoluehallitus päätti tänään, että vallitsevassa koronatilanteessa on syytä tiivistää myös kolmipäiväisen kokouksen kestoa kahteen päivään perjantaista lauantaihin.

Maakuntamallilla toteutettava kaksipäiväinen puoluekokous järjestetään perjantaista lauantaihin 4. – 5.9.2020.

– Kokousjärjestelyjä on haluttu selkiyttää niin, että Keskustan aina suuri puoluekokous olisi helpommin toteutettavissa maakuntamallilla. Tietenkin pyrimme tällä myös siihen, että yhteisiä ison porukan kokoontumistunteja tulisi mahdollisimman vähän, niin harmillista kuin sen sinällään onkin. Onhan Keskustan puoluekokous perinteisesti iso kansanjuhla, johon keräännytään joka toinen kesä ympäri Suomen, mutta kahden vuoden päästä sitten olemme jo toivottavasti normaalioloisissa, kertoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

Keskustan puoluekokouksen päivitetty ohjelma löytyy tästä.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi