Keskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi

Keskustan puoluehallitus päätti tänään, että vallitsevassa koronatilanteessa on syytä tiivistää myös kolmipäiväisen kokouksen kestoa kahteen päivään perjantaista lauantaihin.

Maakuntamallilla toteutettava kaksipäiväinen puoluekokous järjestetään perjantaista lauantaihin 4. – 5.9.2020.

– Kokousjärjestelyjä on haluttu selkiyttää niin, että Keskustan aina suuri puoluekokous olisi helpommin toteutettavissa maakuntamallilla. Tietenkin pyrimme tällä myös siihen, että yhteisiä ison porukan kokoontumistunteja tulisi mahdollisimman vähän, niin harmillista kuin sen sinällään onkin. Onhan Keskustan puoluekokous perinteisesti iso kansanjuhla, johon keräännytään joka toinen kesä ympäri Suomen, mutta kahden vuoden päästä sitten olemme jo toivottavasti normaalioloisissa, kertoo puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

Keskustan puoluekokouksen päivitetty ohjelma löytyy tästä.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous kaksipäiväiseksi