Keskustan varapuheenjohtajavaalissa ääniä annettiin seuraavasti:
Riikka Pakarinen 1113 ääntä
Petri Honkonen 1036 ääntä
Markus Lohi 889 ääntä
Mikko Savola 834 ääntä
Aleksi Sandroos 386 ääntä
Juho Satti 155 ääntä

Riikka Pakarinen tuli tällä erää valittua toista kertaa perättäin puoluejohtoon. Espoolainen Pakarinen on 40-vuotias ja siviiliammatissaan hän toimii Suomen Start Up -yhteisön toimitusjohtajana. Pakarisella on kaksi poikaa.

Petri Honkonen 34-vuotias saarijärveläinen yhden tytön isä. Kansanedustajana Honkonen on toiminut vuodesta 2015 ja tällä hetkellä Honkonen on tiede-ja kulttuuriministeri. Kotikunnassaan Saarijärvellä Honkonen on kaupunginvaltuutettu.

Markus Lohi tuli valituksi varapuheenjohtajistoon Oulun puoluekokouksessa. Ensi viikolla 50-vuotisjuhliaan viettävä Lohi on rovaniemeläinen, kahdeksan lapsen isä ja jo vaarikin. Kolmannen kauden kansanedustaja on tällä vaalikaudella toiminut merkittävässä roolissa mm. eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtajana.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokous valitsi varapuheenjohtajiksi Riikka Pakarisen, Petri Honkosen ja Markus Lohen