Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen

Puoluevaltuuston puheenjohtajiston kukituskuva
Liina Tiusanen kuva Johannes Erkkilä

Puoluevaltuusto valitsi puheenjohtajaksi Liina Tiusasen Uudeltamaalta. Varapuheenjohtajavaalissa valituiksi tulivat Karri Kallio Etelä-Pohjanmaalta ja Sari Vuorela Satakunnasta.

Puoluevaltuuston valiokuntien jäsenet asetetaan seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Puheenjohtajat valitsevat valiokunnat, joita ryhtyvät vetämään ja yksi valiokunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan.

Valiokuntien pysyvät puheenjohtajat:

• ohjelmavaliokunta Lauri Nikula
  • kehittämisvaliokunta Liina Tiusanen
  • poliittinen valiokunta Sari Vuorela
  • järjestövaliokunta Karri Kallio

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen