Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen

Puoluevaltuuston puheenjohtajiston kukituskuva
Liina Tiusanen kuva Johannes Erkkilä

Puoluevaltuusto valitsi puheenjohtajaksi Liina Tiusasen Uudeltamaalta. Varapuheenjohtajavaalissa valituiksi tulivat Karri Kallio Etelä-Pohjanmaalta ja Sari Vuorela Satakunnasta.

Puoluevaltuuston valiokuntien jäsenet asetetaan seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Puheenjohtajat valitsevat valiokunnat, joita ryhtyvät vetämään ja yksi valiokunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan.

Valiokuntien pysyvät puheenjohtajat:

• ohjelmavaliokunta Lauri Nikula
  • kehittämisvaliokunta Liina Tiusanen
  • poliittinen valiokunta Sari Vuorela
  • järjestövaliokunta Karri Kallio

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen