Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen

Puoluevaltuuston puheenjohtajiston kukituskuva
Liina Tiusanen kuva Johannes Erkkilä

Puoluevaltuusto valitsi puheenjohtajaksi Liina Tiusasen Uudeltamaalta. Varapuheenjohtajavaalissa valituiksi tulivat Karri Kallio Etelä-Pohjanmaalta ja Sari Vuorela Satakunnasta.

Puoluevaltuuston valiokuntien jäsenet asetetaan seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi. Puheenjohtajat valitsevat valiokunnat, joita ryhtyvät vetämään ja yksi valiokunta valitsee keskuudestaan puheenjohtajan.

Valiokuntien pysyvät puheenjohtajat:

• ohjelmavaliokunta Lauri Nikula
  • kehittämisvaliokunta Liina Tiusanen
  • poliittinen valiokunta Sari Vuorela
  • järjestövaliokunta Karri Kallio

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen