Juha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Studiokuva, Juha iso-aho

Keskustan puoluehallitus valitsi 12.11. pitämässään kokouksessa puolueen vaalikoordinaattoriksi 39-vuotiaan yhteiskuntatieteiden maisteri Juha Iso-Ahon. Iso-Aho on työskennellyt viimeiset viisi vuotta Keskustan Etelä-Hämeen piirin toiminnanjohtajana.

Keskustan kenttä on Iso-Aholle tuttu, sillä hän on työskennellyt muun muassa pääministerin erityisavustajana, eduskunta-avustajana sekä Keskustan Opiskelijaliiton puheenjohtajana.

Iso-Aho kertoo vaalikoordinaattorin tehtävän olevan hänelle unelmatyö, koska se tarjoaa konkreettisimman mahdollisen tavan olla nostamassa tätä hänelle niin rakasta kansanliikettä jälleen Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Iso-Aho aloittaa tehtävässään päätoimisesti 1.1.2021.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi