Juha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Studiokuva, Juha iso-aho

Keskustan puoluehallitus valitsi 12.11. pitämässään kokouksessa puolueen vaalikoordinaattoriksi 39-vuotiaan yhteiskuntatieteiden maisteri Juha Iso-Ahon. Iso-Aho on työskennellyt viimeiset viisi vuotta Keskustan Etelä-Hämeen piirin toiminnanjohtajana.

Keskustan kenttä on Iso-Aholle tuttu, sillä hän on työskennellyt muun muassa pääministerin erityisavustajana, eduskunta-avustajana sekä Keskustan Opiskelijaliiton puheenjohtajana.

Iso-Aho kertoo vaalikoordinaattorin tehtävän olevan hänelle unelmatyö, koska se tarjoaa konkreettisimman mahdollisen tavan olla nostamassa tätä hänelle niin rakasta kansanliikettä jälleen Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Iso-Aho aloittaa tehtävässään päätoimisesti 1.1.2021.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi