Juha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Studiokuva, Juha iso-aho

Keskustan puoluehallitus valitsi 12.11. pitämässään kokouksessa puolueen vaalikoordinaattoriksi 39-vuotiaan yhteiskuntatieteiden maisteri Juha Iso-Ahon. Iso-Aho on työskennellyt viimeiset viisi vuotta Keskustan Etelä-Hämeen piirin toiminnanjohtajana.

Keskustan kenttä on Iso-Aholle tuttu, sillä hän on työskennellyt muun muassa pääministerin erityisavustajana, eduskunta-avustajana sekä Keskustan Opiskelijaliiton puheenjohtajana.

Iso-Aho kertoo vaalikoordinaattorin tehtävän olevan hänelle unelmatyö, koska se tarjoaa konkreettisimman mahdollisen tavan olla nostamassa tätä hänelle niin rakasta kansanliikettä jälleen Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Iso-Aho aloittaa tehtävässään päätoimisesti 1.1.2021.

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Kuntien osaajapulaan on vastattava
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen jakaa huolen kuntien osaavan työvoiman saatavuudesta. Kevan työvoimaennusteen viesti on selkeä. Ihmisten arjen kannalta keskeisten palveluiden saatavuus eri puolilla Suomea on uhattuna, jos mitään ei tehdä.
19.2.2021 / Uutiset
Keskustan Eeva Kalli: Perheiden toiveet ja Keskustan tavoitteet toteutuvat perhevapaauudistuksessa
Yksi Keskustan kymmenestä kynnyskysymyksestä hallitukseen osallistumiselle oli nykyjärjestelmään nähden aidosti perhe-etuuksia parantavan perhepaketin toteuttaminen. - Keskusta vaati hallitusneuvotteluissa, että kotihoidon tuki säilytetään nykymuotoisena ja että äitien käytettävissä olevia ansiosidonnaisia perhevapaita ei vähennetä. Nämä tavoitteet kirjattiin myös hallitusohjelmaan. Perhevapaauudistuksen tavoitteena onkin hoivan tasa-arvon ja isien hoivavastuun kasvattaminen isille kohdennettuja etuuksia parantamalla, ei äitien vapaita leikkaamalla tai kotihoidon tukioikeutta heikentämällä.
16.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi