Juha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Studiokuva, Juha iso-aho

Keskustan puoluehallitus valitsi 12.11. pitämässään kokouksessa puolueen vaalikoordinaattoriksi 39-vuotiaan yhteiskuntatieteiden maisteri Juha Iso-Ahon. Iso-Aho on työskennellyt viimeiset viisi vuotta Keskustan Etelä-Hämeen piirin toiminnanjohtajana.

Keskustan kenttä on Iso-Aholle tuttu, sillä hän on työskennellyt muun muassa pääministerin erityisavustajana, eduskunta-avustajana sekä Keskustan Opiskelijaliiton puheenjohtajana.

Iso-Aho kertoo vaalikoordinaattorin tehtävän olevan hänelle unelmatyö, koska se tarjoaa konkreettisimman mahdollisen tavan olla nostamassa tätä hänelle niin rakasta kansanliikettä jälleen Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Iso-Aho aloittaa tehtävässään päätoimisesti 1.1.2021.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi