Juha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi

Studiokuva, Juha iso-aho

Keskustan puoluehallitus valitsi 12.11. pitämässään kokouksessa puolueen vaalikoordinaattoriksi 39-vuotiaan yhteiskuntatieteiden maisteri Juha Iso-Ahon. Iso-Aho on työskennellyt viimeiset viisi vuotta Keskustan Etelä-Hämeen piirin toiminnanjohtajana.

Keskustan kenttä on Iso-Aholle tuttu, sillä hän on työskennellyt muun muassa pääministerin erityisavustajana, eduskunta-avustajana sekä Keskustan Opiskelijaliiton puheenjohtajana.

Iso-Aho kertoo vaalikoordinaattorin tehtävän olevan hänelle unelmatyö, koska se tarjoaa konkreettisimman mahdollisen tavan olla nostamassa tätä hänelle niin rakasta kansanliikettä jälleen Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Iso-Aho aloittaa tehtävässään päätoimisesti 1.1.2021.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Iso-Aho Keskustan vaalikoordinaattoriksi