Keskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä

Keskusta ja puolueen eduskuntaryhmä panostivat vapun etätapahtumiin netissä ennennäkemättömällä laajuudella, mihin koronan pakottamat poikkeusolot ohjasivat.

Tapahtumien teemana oli tuottaa valoa vappuun. Siksi luotiin mahdollisuus K-studiossa nähdä sopivalla sekoituksella haastatteluja ja kokea hyväntuulista viihdettä Mikko Alatalon säestämänä. K-studio kokosikin alkuvuoden mittaisen historiansa ajan ennätysyleisönsä eli satoja samanaikaisia katsojia ja yhteensä jopa tuhansia.

Vappupäivän Keskustan kansanedustajien puheet sujuivat myös valoisissa merkeissä. Tilausta edustajien etätapahtumille voidaan katsoa olleen, minkä todistaa lähetysten runsaat katsojamäärät.

Osallistujien määrän suhteen tavoitteena oli saada ns. langoille yhtä paljon väkeä kuin aikaisemmissa Keskustan vihreän vapun toritapahtumissa. Nyt väkeä oli ajoittain jopa runsaasti enemmän kuin aikaisemmissa kevätpäivän yleisötapahtumissa esim. toreilla.

Etätapahtumat vaikuttavat tulleen nyt jäädäkseen. Innostusta ainakin on puolin ja toisin, kun niin yleisö kuin lähetysten toteuttajat ovat olleet tyytyväisiä.

Tapahtumien kätevyyttä omalta osaltaan vahvistaa se, että voit katsoa lähetykset vielä jälkikäteen.

K-Studio: Keskustan vihreä vappu!

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä