Keskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä

Keskusta ja puolueen eduskuntaryhmä panostivat vapun etätapahtumiin netissä ennennäkemättömällä laajuudella, mihin koronan pakottamat poikkeusolot ohjasivat.

Tapahtumien teemana oli tuottaa valoa vappuun. Siksi luotiin mahdollisuus K-studiossa nähdä sopivalla sekoituksella haastatteluja ja kokea hyväntuulista viihdettä Mikko Alatalon säestämänä. K-studio kokosikin alkuvuoden mittaisen historiansa ajan ennätysyleisönsä eli satoja samanaikaisia katsojia ja yhteensä jopa tuhansia.

Vappupäivän Keskustan kansanedustajien puheet sujuivat myös valoisissa merkeissä. Tilausta edustajien etätapahtumille voidaan katsoa olleen, minkä todistaa lähetysten runsaat katsojamäärät.

Osallistujien määrän suhteen tavoitteena oli saada ns. langoille yhtä paljon väkeä kuin aikaisemmissa Keskustan vihreän vapun toritapahtumissa. Nyt väkeä oli ajoittain jopa runsaasti enemmän kuin aikaisemmissa kevätpäivän yleisötapahtumissa esim. toreilla.

Etätapahtumat vaikuttavat tulleen nyt jäädäkseen. Innostusta ainakin on puolin ja toisin, kun niin yleisö kuin lähetysten toteuttajat ovat olleet tyytyväisiä.

Tapahtumien kätevyyttä omalta osaltaan vahvistaa se, että voit katsoa lähetykset vielä jälkikäteen.

K-Studio: Keskustan vihreä vappu!

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä