Keskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä

Keskusta ja puolueen eduskuntaryhmä panostivat vapun etätapahtumiin netissä ennennäkemättömällä laajuudella, mihin koronan pakottamat poikkeusolot ohjasivat.

Tapahtumien teemana oli tuottaa valoa vappuun. Siksi luotiin mahdollisuus K-studiossa nähdä sopivalla sekoituksella haastatteluja ja kokea hyväntuulista viihdettä Mikko Alatalon säestämänä. K-studio kokosikin alkuvuoden mittaisen historiansa ajan ennätysyleisönsä eli satoja samanaikaisia katsojia ja yhteensä jopa tuhansia.

Vappupäivän Keskustan kansanedustajien puheet sujuivat myös valoisissa merkeissä. Tilausta edustajien etätapahtumille voidaan katsoa olleen, minkä todistaa lähetysten runsaat katsojamäärät.

Osallistujien määrän suhteen tavoitteena oli saada ns. langoille yhtä paljon väkeä kuin aikaisemmissa Keskustan vihreän vapun toritapahtumissa. Nyt väkeä oli ajoittain jopa runsaasti enemmän kuin aikaisemmissa kevätpäivän yleisötapahtumissa esim. toreilla.

Etätapahtumat vaikuttavat tulleen nyt jäädäkseen. Innostusta ainakin on puolin ja toisin, kun niin yleisö kuin lähetysten toteuttajat ovat olleet tyytyväisiä.

Tapahtumien kätevyyttä omalta osaltaan vahvistaa se, että voit katsoa lähetykset vielä jälkikäteen.

K-Studio: Keskustan vihreä vappu!

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä