Keskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä

Keskusta ja puolueen eduskuntaryhmä panostivat vapun etätapahtumiin netissä ennennäkemättömällä laajuudella, mihin koronan pakottamat poikkeusolot ohjasivat.

Tapahtumien teemana oli tuottaa valoa vappuun. Siksi luotiin mahdollisuus K-studiossa nähdä sopivalla sekoituksella haastatteluja ja kokea hyväntuulista viihdettä Mikko Alatalon säestämänä. K-studio kokosikin alkuvuoden mittaisen historiansa ajan ennätysyleisönsä eli satoja samanaikaisia katsojia ja yhteensä jopa tuhansia.

Vappupäivän Keskustan kansanedustajien puheet sujuivat myös valoisissa merkeissä. Tilausta edustajien etätapahtumille voidaan katsoa olleen, minkä todistaa lähetysten runsaat katsojamäärät.

Osallistujien määrän suhteen tavoitteena oli saada ns. langoille yhtä paljon väkeä kuin aikaisemmissa Keskustan vihreän vapun toritapahtumissa. Nyt väkeä oli ajoittain jopa runsaasti enemmän kuin aikaisemmissa kevätpäivän yleisötapahtumissa esim. toreilla.

Etätapahtumat vaikuttavat tulleen nyt jäädäkseen. Innostusta ainakin on puolin ja toisin, kun niin yleisö kuin lähetysten toteuttajat ovat olleet tyytyväisiä.

Tapahtumien kätevyyttä omalta osaltaan vahvistaa se, että voit katsoa lähetykset vielä jälkikäteen.

K-Studio: Keskustan vihreä vappu!

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan #virtuaalivappu sujui valoisissa merkeissä