Markus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen

Keskusta Uutiset

Hallituksen päätökset mahdollistavat yhdessä yhteiskuntasopimuksen kanssa käänteen parempaan Suomen tilanteessa.

Työllisyys voidaan saada vihdoin yhteistyössä paranemaan ja talous kasvuun. Ja kun käänne saadaan aikaan, sitä paremmin voidaan pitää huolta myös heikoimmassa asemassa olevista.

Hallitus luo edellytyksiä talouden kasvulle muun muassa työllistävillä liikennehankkeilla sekä myöhemmin esiteltävillä yrittäjyys- ja työllisyyspaketeilla.

Nämä ratkaisut luovat sellaista uskoa tulevaisuuteen, jota Suomesta on pitkään puuttunut.

Talouspolitiikan uskottavuuden kannalta oli tärkeää, että vaalikaudelle sovituista yhteensä neljän miljardin euron menosäästöistä pystyttiin pitämään kiinni. Näin hallitus on toteuttamassa suomalaisille antamansa lupauksen maamme talouden kuntoon laittamisesta.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen