Markus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen

Keskusta Uutiset

Hallituksen päätökset mahdollistavat yhdessä yhteiskuntasopimuksen kanssa käänteen parempaan Suomen tilanteessa.

Työllisyys voidaan saada vihdoin yhteistyössä paranemaan ja talous kasvuun. Ja kun käänne saadaan aikaan, sitä paremmin voidaan pitää huolta myös heikoimmassa asemassa olevista.

Hallitus luo edellytyksiä talouden kasvulle muun muassa työllistävillä liikennehankkeilla sekä myöhemmin esiteltävillä yrittäjyys- ja työllisyyspaketeilla.

Nämä ratkaisut luovat sellaista uskoa tulevaisuuteen, jota Suomesta on pitkään puuttunut.

Talouspolitiikan uskottavuuden kannalta oli tärkeää, että vaalikaudelle sovituista yhteensä neljän miljardin euron menosäästöistä pystyttiin pitämään kiinni. Näin hallitus on toteuttamassa suomalaisille antamansa lupauksen maamme talouden kuntoon laittamisesta.

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen