Markus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen

Keskusta Uutiset

Hallituksen päätökset mahdollistavat yhdessä yhteiskuntasopimuksen kanssa käänteen parempaan Suomen tilanteessa.

Työllisyys voidaan saada vihdoin yhteistyössä paranemaan ja talous kasvuun. Ja kun käänne saadaan aikaan, sitä paremmin voidaan pitää huolta myös heikoimmassa asemassa olevista.

Hallitus luo edellytyksiä talouden kasvulle muun muassa työllistävillä liikennehankkeilla sekä myöhemmin esiteltävillä yrittäjyys- ja työllisyyspaketeilla.

Nämä ratkaisut luovat sellaista uskoa tulevaisuuteen, jota Suomesta on pitkään puuttunut.

Talouspolitiikan uskottavuuden kannalta oli tärkeää, että vaalikaudelle sovituista yhteensä neljän miljardin euron menosäästöistä pystyttiin pitämään kiinni. Näin hallitus on toteuttamassa suomalaisille antamansa lupauksen maamme talouden kuntoon laittamisesta.

Petri Honkonen jätelaista:
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen on tyytyväinen jätelaista hallituksessa saavutettuun ratkaisuun
30.11.2020 / Uutiset
Keskustan kuntavaaliohjelma: Toiveista totta seuraavalla vaalikaudella
Keskustan puoluevaltuusto hyväksyi puoluvaltuustosunnuntaina puolueen kuntavaaliohjelman. ”Keskusta – tekee toiveista totta”. Ohjelmassa linjataan Keskustan tavoitteita tulevalle vaalikaudelle.
29.11.2020 / Uutiset
Annika Saarikko: Nyt on aika linjata tulevaisuutta korona-ajan jälkeen
Koronakriisistä selviämistä ei mitata vain epidemian voittamisella, vaan myös kriisin seurausten jälkihoidon onnistumisena. Vasta ehkä 2030-luvulle mentäessä osaamme kokonaisuutena arvioida, mitä arpia aika jätti ja miten viisaita olimme kriisistä toipumisessa – ja säilyimmekö ehyenä kansakuntana tämän läpi, kirjoittaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko blogissaan.
29.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Käänne parempaan on nyt mahdollinen