Keskusta järjestää maanantaina 16.8 klo 10.00–11.30 Ongelmista ratkaisuihin – ilmasto- ja energiapoliittisen webinaarin. Webinaaria isännöi Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen. Keskustelijoina ovat elinkeinoministeri Mika Lintilä, Euroopan parlamentin jäsen Mauri Pekkarinen ja kansanedustaja Hanna Kosonen. Keskustelua kommentoivat Fortumin biopohjaisten ratkaisujen johtaja Heli Antila ja Sitran vanhempi neuvonantaja Oras Tynkkynen.

Voit katsoa webinaaria Keskustan netti- ja Facebook-sivuilla, jossa FB:n kaikille avoimessa kommenttikentässä seuraajat voivat esittää kysymyksiä tai kommentoida keskustelua.

Keskusta julkaisee syksyn 2021 aikana ympäristö- ja luontolinjauksensa, jonka keskeisenä osana on ilmasto- ja energia-asiat. Webinaarimme taustoittaa tätä työtä. Lisäksi ekologisen kestävyyden asia on vahvana teemana marraskuussa pidettävässä Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa.

Olet lämpimästi tervetullut seuraamaan kaikille avointa webinaariamme.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetOngelmista ratkaisuihin – Keskustan ilmasto- ja energiapoliittinen webinaari maanantaina 16.8.