Keskusta järjestää maanantaina 16.8 klo 10.00–11.30 Ongelmista ratkaisuihin – ilmasto- ja energiapoliittisen webinaarin. Webinaaria isännöi Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen. Keskustelijoina ovat elinkeinoministeri Mika Lintilä, Euroopan parlamentin jäsen Mauri Pekkarinen ja kansanedustaja Hanna Kosonen. Keskustelua kommentoivat Fortumin biopohjaisten ratkaisujen johtaja Heli Antila ja Sitran vanhempi neuvonantaja Oras Tynkkynen.

Voit katsoa webinaaria Keskustan netti- ja Facebook-sivuilla, jossa FB:n kaikille avoimessa kommenttikentässä seuraajat voivat esittää kysymyksiä tai kommentoida keskustelua.

Keskusta julkaisee syksyn 2021 aikana ympäristö- ja luontolinjauksensa, jonka keskeisenä osana on ilmasto- ja energia-asiat. Webinaarimme taustoittaa tätä työtä. Lisäksi ekologisen kestävyyden asia on vahvana teemana marraskuussa pidettävässä Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa.

Olet lämpimästi tervetullut seuraamaan kaikille avointa webinaariamme.

Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Parkkipaikkavero suoraan silppuriin
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkosen mukaan Keskusta huolehtii siitä, että pysäköinnistä ei tule verotettavaa etua. Perjantaina (17.9.) uutisoitiin virkamiesselvityksestä, jossa väläyteltiin ideaa työpaikkapysäköinnin verottamisesta.
17.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOngelmista ratkaisuihin – Keskustan ilmasto- ja energiapoliittinen webinaari maanantaina 16.8.