Ovaska: Keskustaan luotetaan

Hallitus on vuoden aikana saanut aikaan ratkaisuja niin yhteiskuntasopimuksesta työllisyyden parantamiseksi, sote- ja maakuntauudistuksesta palvelujen turvaamiseksi kuin säästöistä Suomen velkaantumisen lopettamiseksi.

Suomalaiset arvostavat sitä, että edellisen vaalikauden jälkeen Suomea jälleen johdetaan ja että päätöksiin pystytään ja niiden takana seistään, vaikka moni ratkaisu on ollut myös Keskustalle hankala.

Ihmisten luottamus on kuitenkin ansaittava jokainen päivä uudelleen. Kestävimmin luottamusta pidetään yllä, kun sovitut uudistukset toteutetaan määrätietoisesti. Tärkeintä on ennen kaikkea työllisyyden parantaminen. Tulevassa budjettiriihessä hallitus päättää uudesta työllisyyspaketista.

Kesän huolestuttavat uutiset maailmalta tähdentävät sen välttämättömyyttä, että Suomi ja ennen muuta taloutemme laitetaan kuntoon. Viisaan ulko- ja turvallisuuspolitiikan ohella se on kestävin tae maamme turvallisuudelle näinä poikkeuksellisina maailmanaikoina.

Syyskuussa meillä on kunnia juhlistaa puolueemme merkkipäivää. 110 vuotta täyttävä Keskusta on laittanut ja laittaa myös tulevaisuudessa voimavaransa Suomen ongelmien ratkaisemiseen. Alkavasta syksystä tulee työntäyteinen. Olen varma siitä, että hallitus saa edelleen aikaan ratkaisuja Suomen suunnan muuttamiseksi. Keskustan linja on yhteistyö ja sopiminen.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetOvaska: Keskustaan luotetaan