Puheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä aloittaa kuntavaalien maakuntakierroksensa Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista, Peräpohjolasta ja Kainuusta tulevana viikonloppuna 17. – 19.2.2017.

Puheenjohtaja Sipilä on Keskustan yleisötapahtumissa perjantaina 17.2. Oulussa, lauantaina 18.2. Rovaniemellä, Kittilässä, Kemissä ja Kuusamossa ja sunnuntaina 19.2. Kajaanissa. Sipilä on tapahtumien yhteydessä median tavattavissa.

Seuraavana viikonloppuna Sipilä on puolueen yleisötapahtumissa perjantaina 24.2. Pietarsaaressa ja Kokkolassa, lauantaina 25.2. Vaasassa ja Jyväskylässä ja sunnuntaina 26.2. Kuopiossa ja Joensuussa.

Puheenjohtaja Juha Sipilä ja muu Keskustan puoluejohto käyvät kaikissa maakunnissa ennen kuntavaaleja. Myös Keskustan ministerit ja kansanedustajat kiertävät Suomea kuntavaaleihin asti.

Lisätietoja: hallintosihteeri Minna Siira, puhelin 050 388 0009 ja viestintävastaava Matti Mönttinen, puhelin 045 136 3416 sekä ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat

Puheenjohtaja Juha Sipilä kuntavaalitapahtumissa 17. – 19.2. (muutosvarauksin)

Perjantai 17.2.

klo 19 Oulu, Pohjankartano, Keskustan kuntavaalistartti (Suvankatu 1)

Lauantai 18.2.

klo 9.30 Rovaniemi, Keskustan vaalimökki, Keskustan kuntavaalistartti (Maakuntakatu 29 – 31)

klo 12 Kittilä, Herkkutupa (Valtatie 37)

klo 15 Kemi, kaupungintalo (Valtakatu 26)

klo 18.30 Kuusamo, lukio (Oulangantie 1)

Sunnuntai 19.2.

klo 14 Kajaani, Kaukametsä (Koskikatu 2 – 4)

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Kuntien osaajapulaan on vastattava
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen jakaa huolen kuntien osaavan työvoiman saatavuudesta. Kevan työvoimaennusteen viesti on selkeä. Ihmisten arjen kannalta keskeisten palveluiden saatavuus eri puolilla Suomea on uhattuna, jos mitään ei tehdä.
19.2.2021 / Uutiset
Keskustan Eeva Kalli: Perheiden toiveet ja Keskustan tavoitteet toteutuvat perhevapaauudistuksessa
Yksi Keskustan kymmenestä kynnyskysymyksestä hallitukseen osallistumiselle oli nykyjärjestelmään nähden aidosti perhe-etuuksia parantavan perhepaketin toteuttaminen. - Keskusta vaati hallitusneuvotteluissa, että kotihoidon tuki säilytetään nykymuotoisena ja että äitien käytettävissä olevia ansiosidonnaisia perhevapaita ei vähennetä. Nämä tavoitteet kirjattiin myös hallitusohjelmaan. Perhevapaauudistuksen tavoitteena onkin hoivan tasa-arvon ja isien hoivavastuun kasvattaminen isille kohdennettuja etuuksia parantamalla, ei äitien vapaita leikkaamalla tai kotihoidon tukioikeutta heikentämällä.
16.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa