Puheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä aloittaa kuntavaalien maakuntakierroksensa Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista, Peräpohjolasta ja Kainuusta tulevana viikonloppuna 17. – 19.2.2017.

Puheenjohtaja Sipilä on Keskustan yleisötapahtumissa perjantaina 17.2. Oulussa, lauantaina 18.2. Rovaniemellä, Kittilässä, Kemissä ja Kuusamossa ja sunnuntaina 19.2. Kajaanissa. Sipilä on tapahtumien yhteydessä median tavattavissa.

Seuraavana viikonloppuna Sipilä on puolueen yleisötapahtumissa perjantaina 24.2. Pietarsaaressa ja Kokkolassa, lauantaina 25.2. Vaasassa ja Jyväskylässä ja sunnuntaina 26.2. Kuopiossa ja Joensuussa.

Puheenjohtaja Juha Sipilä ja muu Keskustan puoluejohto käyvät kaikissa maakunnissa ennen kuntavaaleja. Myös Keskustan ministerit ja kansanedustajat kiertävät Suomea kuntavaaleihin asti.

Lisätietoja: hallintosihteeri Minna Siira, puhelin 050 388 0009 ja viestintävastaava Matti Mönttinen, puhelin 045 136 3416 sekä ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat

Puheenjohtaja Juha Sipilä kuntavaalitapahtumissa 17. – 19.2. (muutosvarauksin)

Perjantai 17.2.

klo 19 Oulu, Pohjankartano, Keskustan kuntavaalistartti (Suvankatu 1)

Lauantai 18.2.

klo 9.30 Rovaniemi, Keskustan vaalimökki, Keskustan kuntavaalistartti (Maakuntakatu 29 – 31)

klo 12 Kittilä, Herkkutupa (Valtatie 37)

klo 15 Kemi, kaupungintalo (Valtakatu 26)

klo 18.30 Kuusamo, lukio (Oulangantie 1)

Sunnuntai 19.2.

klo 14 Kajaani, Kaukametsä (Koskikatu 2 – 4)

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa