Puheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä aloittaa kuntavaalien maakuntakierroksensa Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista, Peräpohjolasta ja Kainuusta tulevana viikonloppuna 17. – 19.2.2017.

Puheenjohtaja Sipilä on Keskustan yleisötapahtumissa perjantaina 17.2. Oulussa, lauantaina 18.2. Rovaniemellä, Kittilässä, Kemissä ja Kuusamossa ja sunnuntaina 19.2. Kajaanissa. Sipilä on tapahtumien yhteydessä median tavattavissa.

Seuraavana viikonloppuna Sipilä on puolueen yleisötapahtumissa perjantaina 24.2. Pietarsaaressa ja Kokkolassa, lauantaina 25.2. Vaasassa ja Jyväskylässä ja sunnuntaina 26.2. Kuopiossa ja Joensuussa.

Puheenjohtaja Juha Sipilä ja muu Keskustan puoluejohto käyvät kaikissa maakunnissa ennen kuntavaaleja. Myös Keskustan ministerit ja kansanedustajat kiertävät Suomea kuntavaaleihin asti.

Lisätietoja: hallintosihteeri Minna Siira, puhelin 050 388 0009 ja viestintävastaava Matti Mönttinen, puhelin 045 136 3416 sekä ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat

Puheenjohtaja Juha Sipilä kuntavaalitapahtumissa 17. – 19.2. (muutosvarauksin)

Perjantai 17.2.

klo 19 Oulu, Pohjankartano, Keskustan kuntavaalistartti (Suvankatu 1)

Lauantai 18.2.

klo 9.30 Rovaniemi, Keskustan vaalimökki, Keskustan kuntavaalistartti (Maakuntakatu 29 – 31)

klo 12 Kittilä, Herkkutupa (Valtatie 37)

klo 15 Kemi, kaupungintalo (Valtakatu 26)

klo 18.30 Kuusamo, lukio (Oulangantie 1)

Sunnuntai 19.2.

klo 14 Kajaani, Kaukametsä (Koskikatu 2 – 4)

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa