Puheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä aloittaa kuntavaalien maakuntakierroksensa Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista, Peräpohjolasta ja Kainuusta tulevana viikonloppuna 17. – 19.2.2017.

Puheenjohtaja Sipilä on Keskustan yleisötapahtumissa perjantaina 17.2. Oulussa, lauantaina 18.2. Rovaniemellä, Kittilässä, Kemissä ja Kuusamossa ja sunnuntaina 19.2. Kajaanissa. Sipilä on tapahtumien yhteydessä median tavattavissa.

Seuraavana viikonloppuna Sipilä on puolueen yleisötapahtumissa perjantaina 24.2. Pietarsaaressa ja Kokkolassa, lauantaina 25.2. Vaasassa ja Jyväskylässä ja sunnuntaina 26.2. Kuopiossa ja Joensuussa.

Puheenjohtaja Juha Sipilä ja muu Keskustan puoluejohto käyvät kaikissa maakunnissa ennen kuntavaaleja. Myös Keskustan ministerit ja kansanedustajat kiertävät Suomea kuntavaaleihin asti.

Lisätietoja: hallintosihteeri Minna Siira, puhelin 050 388 0009 ja viestintävastaava Matti Mönttinen, puhelin 045 136 3416 sekä ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat

Puheenjohtaja Juha Sipilä kuntavaalitapahtumissa 17. – 19.2. (muutosvarauksin)

Perjantai 17.2.

klo 19 Oulu, Pohjankartano, Keskustan kuntavaalistartti (Suvankatu 1)

Lauantai 18.2.

klo 9.30 Rovaniemi, Keskustan vaalimökki, Keskustan kuntavaalistartti (Maakuntakatu 29 – 31)

klo 12 Kittilä, Herkkutupa (Valtatie 37)

klo 15 Kemi, kaupungintalo (Valtakatu 26)

klo 18.30 Kuusamo, lukio (Oulangantie 1)

Sunnuntai 19.2.

klo 14 Kajaani, Kaukametsä (Koskikatu 2 – 4)

Keskustan Katainen neuvottelemaan Suomelle tärkeästä merenkulun polttoaineiden EU-laista
Europarlamentaarikko Elsi Katainen on valittu ryhmänsä liikennevaliokunnan neuvottelijaksi merenkulun uusiutuvien ja vähähiilisten polttoaineiden käyttöä säätävään FuelEU Maritime -asetukseen, joka on osa EU:n energia- ja ilmastopakettia. Kataisen mukaan asetus on viennistä ja merikuljetuksista riippuvaiselle Suomelle ratkaisevan tärkeä: tavoitteenani neuvotteluissa on varmistaa selkeä lainsäädäntö, joka huomioi mm. talvimerenkulun Suomelle aiheuttamat poikkeusolosuhteet, Elsi Katainen linjaa.
27.10.2021 / Uutiset
Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Luvitusta sujuvoittamalla vihreät investoinnit liikkeelle, ei kehystä venyttämällä
Elinkeinoministeri Mika Lintilä haluaa, että Suomen investointiympäristöstä tehdään Euroopan paras. Luvituksen sujuvoittaminen on ilmainen tapa saada yksityisiä investointeja ja työpaikkoja aikaiseksi tukemaan vihreää siirtymää ja uusteollistamista.
23.10.2021 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä tulevat aluevaalit ja ajankohtaiset poliittiset aiheet. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
21.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuheenjohtaja Juha Sipilän kuntavaalien maakuntakierros alkaa