Puoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä

Keskustan puoluehallitus päätti valita viestintäpäällikön tehtävään Jirka Hakalan.

Hakalalla on pitkä kokemus eri työtehtävistä keskustajärjestöissä. Hän on työskennellyt muun muassa puolueen viestinnän poliittisena suunnittelijana, erityisavustajana kolmessa ministeriössä sekä vastannut Keskustan ministeriryhmän viestinnästä. Tällä hetkellä Hakala toimii maa- ja metsätalousministeri Antti Kurvisen erityisavustajana. Hakala ottaa tehtävän vastaan syyskuun aikana.

Puoluehallitus päätti myös jatkaa Hanna Markkasen työsuhdetta viestinnän poliittisena suunnittelijana 30.6.2023 saakka. Markkanen sijaistaa tehtävässä elinkeinoministerin erityisavustajan tehtävään siirtynyttä Matias Ollilaa.

Lisätietoja: puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, 040 539 50 90

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä