Puoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä

Keskustan puoluehallitus päätti valita viestintäpäällikön tehtävään Jirka Hakalan.

Hakalalla on pitkä kokemus eri työtehtävistä keskustajärjestöissä. Hän on työskennellyt muun muassa puolueen viestinnän poliittisena suunnittelijana, erityisavustajana kolmessa ministeriössä sekä vastannut Keskustan ministeriryhmän viestinnästä. Tällä hetkellä Hakala toimii maa- ja metsätalousministeri Antti Kurvisen erityisavustajana. Hakala ottaa tehtävän vastaan syyskuun aikana.

Puoluehallitus päätti myös jatkaa Hanna Markkasen työsuhdetta viestinnän poliittisena suunnittelijana 30.6.2023 saakka. Markkanen sijaistaa tehtävässä elinkeinoministerin erityisavustajan tehtävään siirtynyttä Matias Ollilaa.

Lisätietoja: puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, 040 539 50 90

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä