Puoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä

Keskustan puoluehallitus päätti valita viestintäpäällikön tehtävään Jirka Hakalan.

Hakalalla on pitkä kokemus eri työtehtävistä keskustajärjestöissä. Hän on työskennellyt muun muassa puolueen viestinnän poliittisena suunnittelijana, erityisavustajana kolmessa ministeriössä sekä vastannut Keskustan ministeriryhmän viestinnästä. Tällä hetkellä Hakala toimii maa- ja metsätalousministeri Antti Kurvisen erityisavustajana. Hakala ottaa tehtävän vastaan syyskuun aikana.

Puoluehallitus päätti myös jatkaa Hanna Markkasen työsuhdetta viestinnän poliittisena suunnittelijana 30.6.2023 saakka. Markkanen sijaistaa tehtävässä elinkeinoministerin erityisavustajan tehtävään siirtynyttä Matias Ollilaa.

Lisätietoja: puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, 040 539 50 90

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluehallitus päätti viestinnän tehtävistä