Puoluetoimistolle uusia työntekijöitä – viestintäpäälliköksi Laura Ruohola

Ruohola on koulutukseltaan hallintotieteiden maisteri Tampereen yliopistosta, pääaineenaan aluetiede ja ympäristöpolitiikka.

– Olen hyvin iloinen valinnastani ja siitä, että pääsen hyödyntämään pitkää työkokemustani viestinnän eri saroilla nyt myös tässä uudessa tehtävässäni, Ruohola iloitsee.

Ruohola on työskennellyt monipuolisesti toimittajana eri televisiokanavilla, esimerkiksi Ylellä urheilutoimittajana sekä juontajana sisustusohjelmissa Nelosella ja MTV:llä. Ruohola on työskennellyt myös viestinnän ja markkinoinnin parissa esimerkiksi kuninkuusraveissa, loma-asuntomessuilla sekä yrittäjänä.

– Olen viime vuodet tehnyt töitä muun muassa sisustamisen, rakentamisen ja urheilun saralla. Tulen ehdottomasti pitämään nämä asiat elämässäni myös jatkossa ja luulen, että urheilutoimittajan taustasta voi hyvinkin olla hyötyä myös politiikan pelikentillä, Ruohola kertoo.

Ruohola aloittaa tehtävässä huhtikuun alkupuolella.

-Hienoa, että saamme Ruoholan osaksi Apollonkadun viestintätiimiä. Ruoholan monipuolinen mediakokemus sekä sisältöosaaminen tulee tukemaan Keskustan entistä vaikuttavampaa viestintää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Keskustan taloussihteeriksi Katri Kinnunen

Keskustan taloussihteeriksi valittiin vantaalainen Katri Kinnunen.

Kinnunen on koulutukseltaan merkantti. Hän on työskennellyt monipuolisesti kirjanpito- ja taloustehtävissä yli kolmenkymmenen vuoden ajan. Kinnunen aloittaa tehtävässä huhtikuun alussa.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluetoimistolle uusia työntekijöitä – viestintäpäälliköksi Laura Ruohola