Puoluetoimistolle uusia työntekijöitä – viestintäpäälliköksi Laura Ruohola

Ruohola on koulutukseltaan hallintotieteiden maisteri Tampereen yliopistosta, pääaineenaan aluetiede ja ympäristöpolitiikka.

– Olen hyvin iloinen valinnastani ja siitä, että pääsen hyödyntämään pitkää työkokemustani viestinnän eri saroilla nyt myös tässä uudessa tehtävässäni, Ruohola iloitsee.

Ruohola on työskennellyt monipuolisesti toimittajana eri televisiokanavilla, esimerkiksi Ylellä urheilutoimittajana sekä juontajana sisustusohjelmissa Nelosella ja MTV:llä. Ruohola on työskennellyt myös viestinnän ja markkinoinnin parissa esimerkiksi kuninkuusraveissa, loma-asuntomessuilla sekä yrittäjänä.

– Olen viime vuodet tehnyt töitä muun muassa sisustamisen, rakentamisen ja urheilun saralla. Tulen ehdottomasti pitämään nämä asiat elämässäni myös jatkossa ja luulen, että urheilutoimittajan taustasta voi hyvinkin olla hyötyä myös politiikan pelikentillä, Ruohola kertoo.

Ruohola aloittaa tehtävässä huhtikuun alkupuolella.

-Hienoa, että saamme Ruoholan osaksi Apollonkadun viestintätiimiä. Ruoholan monipuolinen mediakokemus sekä sisältöosaaminen tulee tukemaan Keskustan entistä vaikuttavampaa viestintää, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Keskustan taloussihteeriksi Katri Kinnunen

Keskustan taloussihteeriksi valittiin vantaalainen Katri Kinnunen.

Kinnunen on koulutukseltaan merkantti. Hän on työskennellyt monipuolisesti kirjanpito- ja taloustehtävissä yli kolmenkymmenen vuoden ajan. Kinnunen aloittaa tehtävässä huhtikuun alussa.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluetoimistolle uusia työntekijöitä – viestintäpäälliköksi Laura Ruohola