Hallituspuolueiden eduskuntaryhmien alkoholineuvotteluryhmän puheenjohtajan roolissa Keskustan eduskuntaryhmän puolesta tiedoksi liitteenä oleva taulukko , josta on nähtävissä se kompromissitulos joka neuvotteluissa hyväksyttiin, ja jonka eteenpäin viemiseen hallituspuolueiden eduskuntaryhmät ovat valmiita.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetSaarikko: Kompromissiesitys alkoholilain kokonaisuudistuksesta etenee ministerityöryhmään