Periaatteet uusiksi vai vanhalta pohjalta – millainen ohjelma puolueelle?

Puolueen periaateohjelman uudistustyö laitettiin liikkeelle viime syksynä. Ohjelma hyväksytään Sotkamon puoluekokouksessa kesäkuussa 2018.

Miksi uudistustyöhön on ylipäätään lähdetty? Paljonko ohjelmassa pitäisi olla vanhoja, hyväksi koettuja elementtejä ja perinnettä, paljonko rohjetaan uudistaa? Millaisia eväitä ensimmäinen jäsenkysely antoi periaatetyön vetäjille?

Annika Saarikko ja Tuomo Puumala keskustelevat näistä ja monista muista kysymyksistä,uudistustyön prosessista ja puolueiden periaateohjelmien merkityksestä virtuaalisessa tupaillassa tiistaina 24.5. klo 19 – 20. Keskustelua johdattelee e2:n johtaja Karina Jutila.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPeriaatteet uusiksi vai vanhalta pohjalta – millainen ohjelma puolueelle?