Sonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon

Huttusen toimenkuvaan kuuluu poliittinen valmistelu ja osallistuminen Keskustan viestintään. Painopisteinä ovat esimerkiksi sosiaalinen media ja muut digitaaliset viestintäkanavat. Tehtävä on määräaikainen 31.5.2019 asti.

Huttunen toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustajana. Hän toimii myös koko Keskustan yhteisen mentoriohjelman Vaikuttajakiihdyttämön projektikoordinaattorina. Aiemmin Huttunen on työskennellyt mm. toimittajana.

Vuonna 2016 Huttunen edusti nuorisodelegaattina suomalaisia nuoria osana Suomen YK-yleiskokousvaltuuskuntaa.

Huttunen on valmistunut maisteriksi Trinity College Dublinista. Hän on opiskellut kansainvälisiä suhteita ja rauhantutkimusta.

Huttunen aloittaa Keskustan puoluetoimistossa mahdollisimman pian.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetSonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon