Sonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon

Huttusen toimenkuvaan kuuluu poliittinen valmistelu ja osallistuminen Keskustan viestintään. Painopisteinä ovat esimerkiksi sosiaalinen media ja muut digitaaliset viestintäkanavat. Tehtävä on määräaikainen 31.5.2019 asti.

Huttunen toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustajana. Hän toimii myös koko Keskustan yhteisen mentoriohjelman Vaikuttajakiihdyttämön projektikoordinaattorina. Aiemmin Huttunen on työskennellyt mm. toimittajana.

Vuonna 2016 Huttunen edusti nuorisodelegaattina suomalaisia nuoria osana Suomen YK-yleiskokousvaltuuskuntaa.

Huttunen on valmistunut maisteriksi Trinity College Dublinista. Hän on opiskellut kansainvälisiä suhteita ja rauhantutkimusta.

Huttunen aloittaa Keskustan puoluetoimistossa mahdollisimman pian.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetSonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon