Sonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon

Huttusen toimenkuvaan kuuluu poliittinen valmistelu ja osallistuminen Keskustan viestintään. Painopisteinä ovat esimerkiksi sosiaalinen media ja muut digitaaliset viestintäkanavat. Tehtävä on määräaikainen 31.5.2019 asti.

Huttunen toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustajana. Hän toimii myös koko Keskustan yhteisen mentoriohjelman Vaikuttajakiihdyttämön projektikoordinaattorina. Aiemmin Huttunen on työskennellyt mm. toimittajana.

Vuonna 2016 Huttunen edusti nuorisodelegaattina suomalaisia nuoria osana Suomen YK-yleiskokousvaltuuskuntaa.

Huttunen on valmistunut maisteriksi Trinity College Dublinista. Hän on opiskellut kansainvälisiä suhteita ja rauhantutkimusta.

Huttunen aloittaa Keskustan puoluetoimistossa mahdollisimman pian.

Petri Honkonen jätelaista:
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen on tyytyväinen jätelaista hallituksessa saavutettuun ratkaisuun
30.11.2020 / Uutiset
Keskustan kuntavaaliohjelma: Toiveista totta seuraavalla vaalikaudella
Keskustan puoluevaltuusto hyväksyi puoluvaltuustosunnuntaina puolueen kuntavaaliohjelman. ”Keskusta – tekee toiveista totta”. Ohjelmassa linjataan Keskustan tavoitteita tulevalle vaalikaudelle.
29.11.2020 / Uutiset
Annika Saarikko: Nyt on aika linjata tulevaisuutta korona-ajan jälkeen
Koronakriisistä selviämistä ei mitata vain epidemian voittamisella, vaan myös kriisin seurausten jälkihoidon onnistumisena. Vasta ehkä 2030-luvulle mentäessä osaamme kokonaisuutena arvioida, mitä arpia aika jätti ja miten viisaita olimme kriisistä toipumisessa – ja säilyimmekö ehyenä kansakuntana tämän läpi, kirjoittaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko blogissaan.
29.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetSonja Huttunen poliittiseksi suunnittelijaksi Keskustan puoluetoimistoon