Täällä olisi tolkkua tarjolla

Tässä ajassa monet ovat mieluummin nyrkit pystyssä jotain vastaan, kuin käsi ojossa jonkin puolesta. Ihmisille luvataan pikavoittoja.

Me Keskustassa uskomme toisenlaiseen politiikkaan.

Siihen, että muutosta parempaan saadaan aikaan vain pitkäjänteisyydellä. Asioista neuvottelemalla, niistä sopimalla ja yhteistyötä tekemällä.

Jos kaipaat politiikkaan lisää malttia ja tolkkua, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta seuraamaan
Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta.

Saatat huomata, että vastakkainasettelulle on vaihtoehto. Katso suorana Keskustan nettisivuilla www.keskusta.fi ja Keskustan Facebookissa www.facebook.com/SuomenKeskusta!

Torstai 21.1.

klo 9.15–) Eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Annika Saarikon puheet Suomen ja maailman menosta

klo 18-) Tolkku takaisin? Annika Saarikko, Antti Kurvinen, valtiovarainministeri Matti Vanhanen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen
keskustelevat politiikan käytös- ja toimintatavoista. Onko maltille ja tolkulle vielä tilaa? Entä inhimillisyydelle?

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTäällä olisi tolkkua tarjolla