Täällä olisi tolkkua tarjolla

Tässä ajassa monet ovat mieluummin nyrkit pystyssä jotain vastaan, kuin käsi ojossa jonkin puolesta. Ihmisille luvataan pikavoittoja.

Me Keskustassa uskomme toisenlaiseen politiikkaan.

Siihen, että muutosta parempaan saadaan aikaan vain pitkäjänteisyydellä. Asioista neuvottelemalla, niistä sopimalla ja yhteistyötä tekemällä.

Jos kaipaat politiikkaan lisää malttia ja tolkkua, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta seuraamaan
Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta.

Saatat huomata, että vastakkainasettelulle on vaihtoehto. Katso suorana Keskustan nettisivuilla www.keskusta.fi ja Keskustan Facebookissa www.facebook.com/SuomenKeskusta!

Torstai 21.1.

klo 9.15–) Eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Annika Saarikon puheet Suomen ja maailman menosta

klo 18-) Tolkku takaisin? Annika Saarikko, Antti Kurvinen, valtiovarainministeri Matti Vanhanen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen
keskustelevat politiikan käytös- ja toimintatavoista. Onko maltille ja tolkulle vielä tilaa? Entä inhimillisyydelle?

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTäällä olisi tolkkua tarjolla