Täällä olisi tolkkua tarjolla

Tässä ajassa monet ovat mieluummin nyrkit pystyssä jotain vastaan, kuin käsi ojossa jonkin puolesta. Ihmisille luvataan pikavoittoja.

Me Keskustassa uskomme toisenlaiseen politiikkaan.

Siihen, että muutosta parempaan saadaan aikaan vain pitkäjänteisyydellä. Asioista neuvottelemalla, niistä sopimalla ja yhteistyötä tekemällä.

Jos kaipaat politiikkaan lisää malttia ja tolkkua, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta seuraamaan
Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta.

Saatat huomata, että vastakkainasettelulle on vaihtoehto. Katso suorana Keskustan nettisivuilla www.keskusta.fi ja Keskustan Facebookissa www.facebook.com/SuomenKeskusta!

Torstai 21.1.

klo 9.15–) Eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Annika Saarikon puheet Suomen ja maailman menosta

klo 18-) Tolkku takaisin? Annika Saarikko, Antti Kurvinen, valtiovarainministeri Matti Vanhanen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen
keskustelevat politiikan käytös- ja toimintatavoista. Onko maltille ja tolkulle vielä tilaa? Entä inhimillisyydelle?

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTäällä olisi tolkkua tarjolla