Täällä olisi tolkkua tarjolla

Tässä ajassa monet ovat mieluummin nyrkit pystyssä jotain vastaan, kuin käsi ojossa jonkin puolesta. Ihmisille luvataan pikavoittoja.

Me Keskustassa uskomme toisenlaiseen politiikkaan.

Siihen, että muutosta parempaan saadaan aikaan vain pitkäjänteisyydellä. Asioista neuvottelemalla, niistä sopimalla ja yhteistyötä tekemällä.

Jos kaipaat politiikkaan lisää malttia ja tolkkua, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta seuraamaan
Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta.

Saatat huomata, että vastakkainasettelulle on vaihtoehto. Katso suorana Keskustan nettisivuilla www.keskusta.fi ja Keskustan Facebookissa www.facebook.com/SuomenKeskusta!

Torstai 21.1.

klo 9.15–) Eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Annika Saarikon puheet Suomen ja maailman menosta

klo 18-) Tolkku takaisin? Annika Saarikko, Antti Kurvinen, valtiovarainministeri Matti Vanhanen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen
keskustelevat politiikan käytös- ja toimintatavoista. Onko maltille ja tolkulle vielä tilaa? Entä inhimillisyydelle?

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTäällä olisi tolkkua tarjolla