Täällä olisi tolkkua tarjolla

Tässä ajassa monet ovat mieluummin nyrkit pystyssä jotain vastaan, kuin käsi ojossa jonkin puolesta. Ihmisille luvataan pikavoittoja.

Me Keskustassa uskomme toisenlaiseen politiikkaan.

Siihen, että muutosta parempaan saadaan aikaan vain pitkäjänteisyydellä. Asioista neuvottelemalla, niistä sopimalla ja yhteistyötä tekemällä.

Jos kaipaat politiikkaan lisää malttia ja tolkkua, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta seuraamaan
Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta.

Saatat huomata, että vastakkainasettelulle on vaihtoehto. Katso suorana Keskustan nettisivuilla www.keskusta.fi ja Keskustan Facebookissa www.facebook.com/SuomenKeskusta!

Torstai 21.1.

klo 9.15–) Eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kurvisen ja puolueen puheenjohtajan Annika Saarikon puheet Suomen ja maailman menosta

klo 18-) Tolkku takaisin? Annika Saarikko, Antti Kurvinen, valtiovarainministeri Matti Vanhanen ja eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen
keskustelevat politiikan käytös- ja toimintatavoista. Onko maltille ja tolkulle vielä tilaa? Entä inhimillisyydelle?

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetTäällä olisi tolkkua tarjolla