Tule Annika Saarikon avustajaksi!

Annika Saarikko

Hei, sinä työtäpelkäämätön, yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut kaveri!

Tarjoamme näköalapaikan suomalaiseen päätöksentekoon ja politiikkaan. Suomen Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja ja valtiovarainministeri Annika Saarikko hakee avustajaa eduskuntaan kuluvan vaalikauden loppuun asti. Työ alkaa 25.4.2022.

Pääset osaksi Annikan tiimiä, johon kuuluu hänen päivittäistä avustamistaan eduskunta-asioissa, kansalaispalautteisiin vastaamista sekä erilaisten kirjoitusten dräftäämistä ja videoiden sekä sosiaalisen median kanavien hoitoa. Lisäksi olet osa Keskustan ryhmäkanslian asiantuntijajoukkoa, jotka palvelevat kaikkia Keskustan 31 kansanedustajaa. Kyseessä on asiantuntija-avustajan paikka.

Arvostamme kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin, avointa, ihmisläheistä ja oma-aloitteista työotetta, hyvää paineensietokykyä sekä mielenkiintoa tai kokemusta koulutuspolitiikan saralta. Hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä keskustalainen arvopohja on välttämätön tehtävän menestyksekkään hoidon kannalta, kaiken muun voi oppia!

Hakemukset palkkatoiveineen pyydetään eduskuntaryhmän pääsihteerille Timo Portaankorvalle 31.3. mennessä osoitteeseen timo.portaankorva@eduskunta.fi.

Lisätiedot:
Timo Portaankorva (työsuhteeseen liittyvät kysymykset) p. 040 590 7956, timo.portaankorva@eduskunta.fi

Hannu Tiusanen (työkuvaan liittyvät kysymykset) p. 050 574 0938, hannu.tiusanen@eduskunta.fi

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule Annika Saarikon avustajaksi!