Tule Annika Saarikon avustajaksi!

Annika Saarikko

Hei, sinä työtäpelkäämätön, yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut kaveri!

Tarjoamme näköalapaikan suomalaiseen päätöksentekoon ja politiikkaan. Suomen Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja ja valtiovarainministeri Annika Saarikko hakee avustajaa eduskuntaan kuluvan vaalikauden loppuun asti. Työ alkaa 25.4.2022.

Pääset osaksi Annikan tiimiä, johon kuuluu hänen päivittäistä avustamistaan eduskunta-asioissa, kansalaispalautteisiin vastaamista sekä erilaisten kirjoitusten dräftäämistä ja videoiden sekä sosiaalisen median kanavien hoitoa. Lisäksi olet osa Keskustan ryhmäkanslian asiantuntijajoukkoa, jotka palvelevat kaikkia Keskustan 31 kansanedustajaa. Kyseessä on asiantuntija-avustajan paikka.

Arvostamme kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin, avointa, ihmisläheistä ja oma-aloitteista työotetta, hyvää paineensietokykyä sekä mielenkiintoa tai kokemusta koulutuspolitiikan saralta. Hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä keskustalainen arvopohja on välttämätön tehtävän menestyksekkään hoidon kannalta, kaiken muun voi oppia!

Hakemukset palkkatoiveineen pyydetään eduskuntaryhmän pääsihteerille Timo Portaankorvalle 31.3. mennessä osoitteeseen timo.portaankorva@eduskunta.fi.

Lisätiedot:
Timo Portaankorva (työsuhteeseen liittyvät kysymykset) p. 040 590 7956, timo.portaankorva@eduskunta.fi

Hannu Tiusanen (työkuvaan liittyvät kysymykset) p. 050 574 0938, hannu.tiusanen@eduskunta.fi

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule Annika Saarikon avustajaksi!