Tule Annika Saarikon avustajaksi!

Annika Saarikko

Hei, sinä työtäpelkäämätön, yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut kaveri!

Tarjoamme näköalapaikan suomalaiseen päätöksentekoon ja politiikkaan. Suomen Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja ja valtiovarainministeri Annika Saarikko hakee avustajaa eduskuntaan kuluvan vaalikauden loppuun asti. Työ alkaa 25.4.2022.

Pääset osaksi Annikan tiimiä, johon kuuluu hänen päivittäistä avustamistaan eduskunta-asioissa, kansalaispalautteisiin vastaamista sekä erilaisten kirjoitusten dräftäämistä ja videoiden sekä sosiaalisen median kanavien hoitoa. Lisäksi olet osa Keskustan ryhmäkanslian asiantuntijajoukkoa, jotka palvelevat kaikkia Keskustan 31 kansanedustajaa. Kyseessä on asiantuntija-avustajan paikka.

Arvostamme kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin, avointa, ihmisläheistä ja oma-aloitteista työotetta, hyvää paineensietokykyä sekä mielenkiintoa tai kokemusta koulutuspolitiikan saralta. Hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä keskustalainen arvopohja on välttämätön tehtävän menestyksekkään hoidon kannalta, kaiken muun voi oppia!

Hakemukset palkkatoiveineen pyydetään eduskuntaryhmän pääsihteerille Timo Portaankorvalle 31.3. mennessä osoitteeseen timo.portaankorva@eduskunta.fi.

Lisätiedot:
Timo Portaankorva (työsuhteeseen liittyvät kysymykset) p. 040 590 7956, timo.portaankorva@eduskunta.fi

Hannu Tiusanen (työkuvaan liittyvät kysymykset) p. 050 574 0938, hannu.tiusanen@eduskunta.fi

Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon blogi 15.5.2022
15.5.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmä kannattaa yksimielisesti Nato-jäsenyyden hakemista
Keskustan eduskuntaryhmä on tukenut valtiojohdon toimintaa muuttuneessa turvallisuusympäristössä. Suomen turvallisuuden kannalta keskeistä työtä on tehty tasavallan presidentin johdolla päättäväisesti ja viivyttelemättä.
12.5.2022 / Uutiset
Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Jouni Ovaska: Euroopan tulevaisuuskonferenssi vahvistaa demokratiaa ja turvallisuutta
Keskustalaisempi Eurooppa-työryhmän puheenjohtaja ja Euroopan tulevaisuuskonferenssin jäsen Jouni Ovaska toteaa Eurooppa-päivänä, että perustavanlaatuinen kysymys on se, kuinka hyvin Euroopan unioni pystyy vastaamaan kriiseihin. Normaaliaikana päätöksenteko kestää toimielinten kankeuden, mutta pandemian tai sodan iskettyä päätöksenteon toimivuutta koetellaan.
9.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule Annika Saarikon avustajaksi!