Tule mukaan Keskustan eduskuntavaaliristeilylle - ilmoittaudu mukaan 23.1.2023 mennessä!

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla risteilyllä valmistaudumme yhdessä eduskuntavaaleihin. Kohtaamme yhdessä laineilla 27. – 28. tammikuuta 2023.

Eduskuntavaaliristeilyllä pääsemme pitkästä aikaa kohtaamaan yhdessä Keskustan puoluejohtoa, ministereitä, kansanedustajia sekä puolueväkeä ympäri Suomen. Viking Linen Gabriella-laiva lähtee Helsingistä perjantaina 27.1. klo 17 ja palaa Tallinnasta Helsinkiin lauantaina 28.1. klo 13.

Eduskuntavaaliristeilyn ohjelmassa on koko risteilyn täydeltä ajankohtaiskeskusteluja, seminaareja sekä koulutusta jäsenille, järjestötoimijoille, kunta- ja aluepäättäjille sekä eduskuntavaaliehdokkaille kampanjatiimeineen. Risteily tarjoaa erinomaiset puitteet verkostoitumiselle, joten risteilylle kannattaa kutsua mukaan keskustan toiminnasta kiinnostuneet tuttavatkin.

Vaaliristeilyllä pääset myös rentoutumaan ja viihtymään. Illalla risteilymusiikista vastaa Punatähdet. Laivalla luvassa myös hyvää ruokaa ja virkistävää ohjelmaa.

Vaaliristeilyllä mukana ovat puoluejohto, ministerit sekä kansanedustajia. Ulkopuolisina asiantuntijoina risteilyn seminaareissa ovat mm. huippujalkapallopäällikkö Marianne Miettinen, Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies, ja MDI:n johtava asiantuntija Timo Aro, sosiaalipalveluja tarjoavan Hoivatie ry:n toimitusjohtaja Tiina Haanpää, asiantuntija Samuel Salovuori Mieli ry, toimitusjohtaja Jan Erola, Viestintätoimisto Kravat, politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala, Keski-Suomen hyvinvointialueen aluehallituksen puheenjohtaja Maria-Kaisa Aula, Ajatuspaja Alkion tutkimuspäällikkö Pauliina Maukonen, esiintymiskouluttaja Piia Koriseva ja tyylikouluttaja Ulla Rask. Risteilyn juontaa valloittava Vappu Pimiä.

Risteily on avoin kaikille keskustalaisille ja Keskustan toiminnasta kiinnostuneille, jäsenille, järjestötoimijoille, kunta- ja aluepäättäjille sekä eduskuntavaaliehdokkaille kampanjatiimeineen.

Tule mukaan! Paikkoja on rajallinen määrä.

Varaa paikkasi. Lisätiedot, hinnat ja hyttivaraukset:

www.matkapojat.fi/keskusta

Alustava seminaariohjelma:

www.keskusta.fi/vaaliristeily

Suvi Louhelainen

Järjestökehittäjä

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule mukaan Keskustan eduskuntavaaliristeilylle – ilmoittaudu mukaan 23.1.2023 mennessä!