Kalle Pyky Keskustan viestintään

Oululainen Kalle Pyky, 22, aloitti tällä viikolla Keskustan puoluetoimiston viestintätiimissä. Pyky hoitaa määräaikaisesti viestinnän poliittisen suunnittelijan tehtävää.

Pyky opiskelee Lapin yliopistossa johtamista ja hän on toiminut aiemmin Keskustanuorten liittohallituksessa sekä työskennellyt tiede- ja kulttuuriministerin esikunnassa assistenttina.

– Odotan innolla uusia tehtäviä ja tulevaa vaalikevättä. On hienoa päästä tekemään työtä kansanvallan ja keskustajoukkueen onnistumisen puolesta. Tulevan kevään eduskuntavaaleissa meidän on tärkeää saada keskustalainen viesti ihmisten tietoisuuteen ja sen eteen aion tehdä töitä, Pyky sanoo.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKalle Pyky Keskustan viestintään