Kalle Pyky Keskustan viestintään

Oululainen Kalle Pyky, 22, aloitti tällä viikolla Keskustan puoluetoimiston viestintätiimissä. Pyky hoitaa määräaikaisesti viestinnän poliittisen suunnittelijan tehtävää.

Pyky opiskelee Lapin yliopistossa johtamista ja hän on toiminut aiemmin Keskustanuorten liittohallituksessa sekä työskennellyt tiede- ja kulttuuriministerin esikunnassa assistenttina.

– Odotan innolla uusia tehtäviä ja tulevaa vaalikevättä. On hienoa päästä tekemään työtä kansanvallan ja keskustajoukkueen onnistumisen puolesta. Tulevan kevään eduskuntavaaleissa meidän on tärkeää saada keskustalainen viesti ihmisten tietoisuuteen ja sen eteen aion tehdä töitä, Pyky sanoo.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKalle Pyky Keskustan viestintään