Vaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!

Vaikuttajakiihdyttämö teksti kuvan päällä. Taustalla ihmiset ringissä ja kädet koskettavat yhteen.

Hei Nuori, hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön!

Kiinnostavatko sinua yhteiskunnalliset asiat ja aktiivinen toiminta? Haluaisitko saada sellaiseen toimintaan sparrausta ja neuvontaa pienryhmissä?

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorille vaikuttajille avoin sparrausohjelma, jossa pääset haastamaan omia arvojasi, pohtimaan tavoitteitasi ja miettimään omaa vaikuttamispolkuasi yhdessä muiden nuorten kanssa.

Opit Vaikuttajakiihdyttämössä ainakin nämä 5 asiaa:

1.  Missä kannattaa vaikuttaa
  2.  Milloin on oikea aika vaikuttaa
  3.  Miten kiteytän oman asiani
  4.  Miten lähestyn eri ikäisiä ja erilaisia ihmisiä
  5.  Mitä hyötyä vaikuttamisesta on

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta sekä kahdesta virtuaalitapaamisesta pienryhmässä ja yhdestä yhteisestä virtuaalitapaamisesta. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

HUOM! Koulutusjärjestelyn vuoksi voimme ottaa mukaan vain täysi-ikäisiä henkilöitä.

Ota kiihdytyskaista vaikuttajauralle ja hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämö 3.0:n 31.7.2020 mennessä.

Hae mukaan ›

Vaikuttajakiihdyttämön koulutusviikonloput ovat:

18.-20.9.2020

16.-18.10.2020

8.-10.1.2021 (laivalla)

Kurssin hinta on 145e, sisältäen koulutuksen, viikonloppujen matkakulut (omavastuu 25€/vkloppu), majoitukset ja ruoat.

Vaikuttajakiihdyttämön järjestävät yhteistyössä Keskustan eduskuntaryhmä, Suomen Keskusta, Keskustanaiset, Keskustanuoret ja Keskustaopiskelijat.

Sanna-Mari Talala

Järjestökehittäjä

Vaikuttajakiihdyttämö 3.0

Lähiviikonloput ja pienryhmät

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta (18.-20.9, 16.-18.10, 8.-10.1 laivalla) sekä näiden välissä järjestettävistä n. 2 h Teams-tapaamisista pienryhmissä lokakuussa, marraskuussa sekä yhteisesti joulukuussa.

Viikonloput alkavat pääsääntöisesti perjantaisin klo 12 Helsingissä ja päättyvät sunnuntaisin klo 14 mennessä. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

Viikonlopuissa kulkee rinnan

• arvojen työstäminen sekä keskustalaisuuden käsittely
  • omien vaikuttamis- ja esiintymisvalmiuksien kehittäminen
  • Lisäksi joka viikonloppuihin kuuluvien useiden keskusteluiden avulla osallistujat pääsevät syventymään dialogin käymiseen (Erätauko-malli) sekä harjoittelemaan myös keskustelujen fasilitointia itse.
  • Kevyttä valmistautumista kuntavaaliteemaan

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!