Vaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!

Vaikuttajakiihdyttämö teksti kuvan päällä. Taustalla ihmiset ringissä ja kädet koskettavat yhteen.

Hei Nuori, hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön!

Kiinnostavatko sinua yhteiskunnalliset asiat ja aktiivinen toiminta? Haluaisitko saada sellaiseen toimintaan sparrausta ja neuvontaa pienryhmissä?

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorille vaikuttajille avoin sparrausohjelma, jossa pääset haastamaan omia arvojasi, pohtimaan tavoitteitasi ja miettimään omaa vaikuttamispolkuasi yhdessä muiden nuorten kanssa.

Opit Vaikuttajakiihdyttämössä ainakin nämä 5 asiaa:

1.  Missä kannattaa vaikuttaa
  2.  Milloin on oikea aika vaikuttaa
  3.  Miten kiteytän oman asiani
  4.  Miten lähestyn eri ikäisiä ja erilaisia ihmisiä
  5.  Mitä hyötyä vaikuttamisesta on

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta sekä kahdesta virtuaalitapaamisesta pienryhmässä ja yhdestä yhteisestä virtuaalitapaamisesta. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

HUOM! Koulutusjärjestelyn vuoksi voimme ottaa mukaan vain täysi-ikäisiä henkilöitä.

Ota kiihdytyskaista vaikuttajauralle ja hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämö 3.0:n 31.7.2020 mennessä.

Hae mukaan ›

Vaikuttajakiihdyttämön koulutusviikonloput ovat:

18.-20.9.2020

16.-18.10.2020

8.-10.1.2021 (laivalla)

Kurssin hinta on 145e, sisältäen koulutuksen, viikonloppujen matkakulut (omavastuu 25€/vkloppu), majoitukset ja ruoat.

Vaikuttajakiihdyttämön järjestävät yhteistyössä Keskustan eduskuntaryhmä, Suomen Keskusta, Keskustanaiset, Keskustanuoret ja Keskustaopiskelijat.

Sanna-Mari Talala

Järjestökehittäjä

Vaikuttajakiihdyttämö 3.0

Lähiviikonloput ja pienryhmät

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta (18.-20.9, 16.-18.10, 8.-10.1 laivalla) sekä näiden välissä järjestettävistä n. 2 h Teams-tapaamisista pienryhmissä lokakuussa, marraskuussa sekä yhteisesti joulukuussa.

Viikonloput alkavat pääsääntöisesti perjantaisin klo 12 Helsingissä ja päättyvät sunnuntaisin klo 14 mennessä. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

Viikonlopuissa kulkee rinnan

• arvojen työstäminen sekä keskustalaisuuden käsittely
  • omien vaikuttamis- ja esiintymisvalmiuksien kehittäminen
  • Lisäksi joka viikonloppuihin kuuluvien useiden keskusteluiden avulla osallistujat pääsevät syventymään dialogin käymiseen (Erätauko-malli) sekä harjoittelemaan myös keskustelujen fasilitointia itse.
  • Kevyttä valmistautumista kuntavaaliteemaan

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!