Vaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!

Vaikuttajakiihdyttämö teksti kuvan päällä. Taustalla ihmiset ringissä ja kädet koskettavat yhteen.

Hei Nuori, hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön!

Kiinnostavatko sinua yhteiskunnalliset asiat ja aktiivinen toiminta? Haluaisitko saada sellaiseen toimintaan sparrausta ja neuvontaa pienryhmissä?

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorille vaikuttajille avoin sparrausohjelma, jossa pääset haastamaan omia arvojasi, pohtimaan tavoitteitasi ja miettimään omaa vaikuttamispolkuasi yhdessä muiden nuorten kanssa.

Opit Vaikuttajakiihdyttämössä ainakin nämä 5 asiaa:

1.  Missä kannattaa vaikuttaa
  2.  Milloin on oikea aika vaikuttaa
  3.  Miten kiteytän oman asiani
  4.  Miten lähestyn eri ikäisiä ja erilaisia ihmisiä
  5.  Mitä hyötyä vaikuttamisesta on

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta sekä kahdesta virtuaalitapaamisesta pienryhmässä ja yhdestä yhteisestä virtuaalitapaamisesta. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

HUOM! Koulutusjärjestelyn vuoksi voimme ottaa mukaan vain täysi-ikäisiä henkilöitä.

Ota kiihdytyskaista vaikuttajauralle ja hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämö 3.0:n 31.7.2020 mennessä.

Hae mukaan ›

Vaikuttajakiihdyttämön koulutusviikonloput ovat:

18.-20.9.2020

16.-18.10.2020

8.-10.1.2021 (laivalla)

Kurssin hinta on 145e, sisältäen koulutuksen, viikonloppujen matkakulut (omavastuu 25€/vkloppu), majoitukset ja ruoat.

Vaikuttajakiihdyttämön järjestävät yhteistyössä Keskustan eduskuntaryhmä, Suomen Keskusta, Keskustanaiset, Keskustanuoret ja Keskustaopiskelijat.

Sanna-Mari Talala

Järjestökehittäjä

Vaikuttajakiihdyttämö 3.0

Lähiviikonloput ja pienryhmät

Vaikuttajakiihdyttämö koostuu kolmesta lähiviikonlopusta (18.-20.9, 16.-18.10, 8.-10.1 laivalla) sekä näiden välissä järjestettävistä n. 2 h Teams-tapaamisista pienryhmissä lokakuussa, marraskuussa sekä yhteisesti joulukuussa.

Viikonloput alkavat pääsääntöisesti perjantaisin klo 12 Helsingissä ja päättyvät sunnuntaisin klo 14 mennessä. Lähiviikonloppujen välissä sparrausta saat niin virtuaalitapahtumissa kuin omassa someryhmässä. Lähiviikonloppujen aikana on mahdollisuus päästä tutustumaan myös kampanjointiin ja vaikuttamiseen käytännössä sekä verkostoitumaan muiden nuorten vaikuttajien kanssa.

Viikonlopuissa kulkee rinnan

• arvojen työstäminen sekä keskustalaisuuden käsittely
  • omien vaikuttamis- ja esiintymisvalmiuksien kehittäminen
  • Lisäksi joka viikonloppuihin kuuluvien useiden keskusteluiden avulla osallistujat pääsevät syventymään dialogin käymiseen (Erätauko-malli) sekä harjoittelemaan myös keskustelujen fasilitointia itse.
  • Kevyttä valmistautumista kuntavaaliteemaan

Tule kuulolle - Annika Saarikon uuden keskusteluohjelman ensimmäisenä vieraana kirjailija Kari Hotakainen. Puhutaan maaseudusta, kaupungista, Suomesta ja elämästä.
3.12.2020 / K-Studio
Annika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma - avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon ensimmäinen "Annikan kanssa" nähdään huomisiltana Saarikon omalla facebook-kanavalla.
2.12.2020 / Uutiset
Kalli Keskustan ryhmäpuheenvuorossa: Koko Suomeen työpaikkoja, kestävää kasvua ja elämisen edellytyksiä
Keskustan ryhmäpuheenvuoron pitänyt kansanedustaja Eeva Kalli muistutti tänään, että koronan taklaamisen ohella meiltä vaaditaan myös kykyä nähdä pandemian yli. Koko Suomi on vietävä koronan jälkeiseen maailmaan entistä vahvempana ja entistä houkuttelevampana. On rakennettava tie sumusta valoon.
1.12.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttaja­kiihdyttämö 3.0:n haku on auki NYT!