Tule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle

NYT on näköalapaikka tarjolla Sinulle, joka haluat oppia käytännön politiikkaa ja saada paljon vastuullisia ja monipuolisia tehtäviä.

Tule siis korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle 1.9-15.12.2020.

Keskustan puoluetoimistolla tehdään politiikkaa, kokouksia, viestintää, järjestötoimintaa sekä valmistaudutaan tuleviin vaaleihin – niitähän lähivuosina riittää.

Puoluetoimisto toimii tiiviissä yhteistyössä eduskuntaryhmän sekä Keskustan ministeriryhmän kanssa.

Tarjoamme:

– mahdollisuuden päästä tekemään monipuolista viestintää

– intensiivisen ja ainutlaatuisen työyhteisön

– näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Odotamme:

– innostunutta otetta työntekoon ja elämään

– vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä erinomaisia valmiuksia sosiaalisen median eri alustoilla. Plussaksi lasketaan kuvankäsittelytaidot.

– oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja intoa oppia uutta

Harjoitteluajalta suoritettavasta korvauksesta sovitaan valittavan kanssa.

Hakuohjeet:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle osoitteeseen laura.ruohola@keskusta.fi

Hakuaika päättyy 31.7.2020

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle