Tule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle

NYT on näköalapaikka tarjolla Sinulle, joka haluat oppia käytännön politiikkaa ja saada paljon vastuullisia ja monipuolisia tehtäviä.

Tule siis korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle 1.9-15.12.2020.

Keskustan puoluetoimistolla tehdään politiikkaa, kokouksia, viestintää, järjestötoimintaa sekä valmistaudutaan tuleviin vaaleihin – niitähän lähivuosina riittää.

Puoluetoimisto toimii tiiviissä yhteistyössä eduskuntaryhmän sekä Keskustan ministeriryhmän kanssa.

Tarjoamme:

– mahdollisuuden päästä tekemään monipuolista viestintää

– intensiivisen ja ainutlaatuisen työyhteisön

– näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Odotamme:

– innostunutta otetta työntekoon ja elämään

– vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä erinomaisia valmiuksia sosiaalisen median eri alustoilla. Plussaksi lasketaan kuvankäsittelytaidot.

– oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja intoa oppia uutta

Harjoitteluajalta suoritettavasta korvauksesta sovitaan valittavan kanssa.

Hakuohjeet:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle osoitteeseen laura.ruohola@keskusta.fi

Hakuaika päättyy 31.7.2020

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle