Tule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle

NYT on näköalapaikka tarjolla Sinulle, joka haluat oppia käytännön politiikkaa ja saada paljon vastuullisia ja monipuolisia tehtäviä.

Tule siis korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle 1.9-15.12.2020.

Keskustan puoluetoimistolla tehdään politiikkaa, kokouksia, viestintää, järjestötoimintaa sekä valmistaudutaan tuleviin vaaleihin – niitähän lähivuosina riittää.

Puoluetoimisto toimii tiiviissä yhteistyössä eduskuntaryhmän sekä Keskustan ministeriryhmän kanssa.

Tarjoamme:

– mahdollisuuden päästä tekemään monipuolista viestintää

– intensiivisen ja ainutlaatuisen työyhteisön

– näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Odotamme:

– innostunutta otetta työntekoon ja elämään

– vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä erinomaisia valmiuksia sosiaalisen median eri alustoilla. Plussaksi lasketaan kuvankäsittelytaidot.

– oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja intoa oppia uutta

Harjoitteluajalta suoritettavasta korvauksesta sovitaan valittavan kanssa.

Hakuohjeet:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle osoitteeseen laura.ruohola@keskusta.fi

Hakuaika päättyy 31.7.2020

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle