Tule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle

NYT on näköalapaikka tarjolla Sinulle, joka haluat oppia käytännön politiikkaa ja saada paljon vastuullisia ja monipuolisia tehtäviä.

Tule siis korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle 1.9-15.12.2020.

Keskustan puoluetoimistolla tehdään politiikkaa, kokouksia, viestintää, järjestötoimintaa sekä valmistaudutaan tuleviin vaaleihin – niitähän lähivuosina riittää.

Puoluetoimisto toimii tiiviissä yhteistyössä eduskuntaryhmän sekä Keskustan ministeriryhmän kanssa.

Tarjoamme:

– mahdollisuuden päästä tekemään monipuolista viestintää

– intensiivisen ja ainutlaatuisen työyhteisön

– näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Odotamme:

– innostunutta otetta työntekoon ja elämään

– vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä erinomaisia valmiuksia sosiaalisen median eri alustoilla. Plussaksi lasketaan kuvankäsittelytaidot.

– oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja intoa oppia uutta

Harjoitteluajalta suoritettavasta korvauksesta sovitaan valittavan kanssa.

Hakuohjeet:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle osoitteeseen laura.ruohola@keskusta.fi

Hakuaika päättyy 31.7.2020

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle