Tule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle

NYT on näköalapaikka tarjolla Sinulle, joka haluat oppia käytännön politiikkaa ja saada paljon vastuullisia ja monipuolisia tehtäviä.

Tule siis korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle 1.9-15.12.2020.

Keskustan puoluetoimistolla tehdään politiikkaa, kokouksia, viestintää, järjestötoimintaa sekä valmistaudutaan tuleviin vaaleihin – niitähän lähivuosina riittää.

Puoluetoimisto toimii tiiviissä yhteistyössä eduskuntaryhmän sekä Keskustan ministeriryhmän kanssa.

Tarjoamme:

– mahdollisuuden päästä tekemään monipuolista viestintää

– intensiivisen ja ainutlaatuisen työyhteisön

– näköalapaikan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Odotamme:

– innostunutta otetta työntekoon ja elämään

– vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä erinomaisia valmiuksia sosiaalisen median eri alustoilla. Plussaksi lasketaan kuvankäsittelytaidot.

– oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja intoa oppia uutta

Harjoitteluajalta suoritettavasta korvauksesta sovitaan valittavan kanssa.

Hakuohjeet:

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruoholalle osoitteeseen laura.ruohola@keskusta.fi

Hakuaika päättyy 31.7.2020

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule korkeakouluharjoittelijaksi Keskustan puoluetoimistolle