Annika Saarikko puoluekokouksen valinta puheenjohtajaksi

Annika Saarikko

puheenjohtaja

36-vuotias oripääläinen Annika Saarikko on tiede- ja kulttuuriministeri ja kolmannen kauden kansanedustaja. Saarikko on koulutukseltaan filosofian maisteri ja hän on kahden pienen pojan äiti. Lisää tietoja Saarikosta löydät helposti eduskunta.fi/kansanedustajat -sivulta.

www.annikasaarikko.fi

Petri Honkonen

varapuheenjohtaja

Petri Honkonen on 33-vuotias saarijärveläinen kansanedustaja ja koulutukseltaan filosofian maisteri. Honkonen on toisen kauden kansanedustaja ja hänet valittiin ensimmäistä kertaa Keskustan varapuheenjohtajaksi syksyllä 2019. Lisää tietoja Honkosesta löydät helposti eduskunta.fi/kansanedustat -sivulta.

www.petrihonkonen.fi

Markus Lohi

varapuheenjohtaja

Markus Lohi on 48-vuotias kahdeksan lapsen isä ja oikeustieteen maisteri Rovaniemeltä. Hän on kansanedustaja Lapin vaalipiiristä, Lapin Liiton hallituksen jäsen ja Keskustan Lapin piirin puheenjohtaja.

kokolapinlohi.fi

Riikka Pakarinen

varapuheenjohtaja

39-vuotias Riikka Pakarinen on koulutukseltaan yhteiskunta- ja kauppatieteiden maisteri ja hän toimii tällä hetkellä valtiovarainministeri Matti Vanhasen EU-asioista vastaavana erityisavustajana. Pakarinen siirtyi Vanhasen erityisavustajaksi panimoliiton toimitusjohtajan paikalta. Pakarinen on myös Suomen urheiluliiton varapuheenjohtaja.

Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen

Riikka Pirkkalainen

puoluesihteeri

Riikka Pirkkalainen aloittaa nyt toisen kaksivuotiskautensa Keskustan puoluesihteerinä. Iisalmelainen Pirkkalainen on koulutukseltaan filosofian maisteri, Iisalmen kaupunginvaltuutettu ja hän on yhden pojan äiti.

www.riikkapirkkalainen.fi

EtusivuPuoluekokous 2020Puoluejohdon esittely