Ilmasto- ja energiapoliittinen webinaari Ongelmista ratkaisuihin

Keskusta julkaisee syksyn 2021 aikana ympäristö- ja luontolinjauksensa, jonka keskeisenä osana on ilmasto- ja energia-asiat. Webinaarimme taustoittaa tätä työtä. Lisäksi ekologisen kestävyyden asia on vahvana teemana marraskuussa pidettävässä Keskustan puoluevaltuuston kokouksessa.

Ilmasto- ja energiapoliittisen webinaarin Ongelmista ratkaisuihin keskustelijoina ovat elinkeinoministeri Mika Lintilä, Euroopan parlamentin jäsen Mauri Pekkarinen ja kansanedustaja Hanna Kosonen. Keskustelua kommentoivat Fortumin biopohjaisten ratkaisujen johtaja Heli Antila ja Sitran vanhempi neuvonantaja Oras Tynkkynen. Webinaarin vetäjänä toimii Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioIlmasto- ja energiapoliittinen webinaari Ongelmista ratkaisuihin