Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa seuraamaan seminaaria.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMinisteri Marjatta Väänäsen muistoseminaari