Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa seuraamaan seminaaria.

Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Parkkipaikkavero suoraan silppuriin
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkosen mukaan Keskusta huolehtii siitä, että pysäköinnistä ei tule verotettavaa etua. Perjantaina (17.9.) uutisoitiin virkamiesselvityksestä, jossa väläyteltiin ideaa työpaikkapysäköinnin verottamisesta.
17.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMinisteri Marjatta Väänäsen muistoseminaari