Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa seuraamaan seminaaria.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMinisteri Marjatta Väänäsen muistoseminaari