Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa seuraamaan seminaaria.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMinisteri Marjatta Väänäsen muistoseminaari