Ministeri Marjatta Väänäsen muistoseminaari

Keskusta kunnioittaa viime vuoden lopulla menehtyneen Marjatta Väänäsen pitkää ja monipuolista elämäntyötä järjestämällä muistoseminaarin Marjatan päivänä, sunnuntaina 15. elokuuta 2021.

Seminaarissa Marjatta Väänäsen elämäntyötä valottavat hänen tyttärensä FL Riitta Mäkinen, Marjatan pitkäaikaisena poliittisena sihteerinä toiminut FT Paula Tuomikoski, ministerit Sirkka-Liisa Anttila ja Christoffer Taxell, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eläkkeellä oleva yleisradiojohtaja Tapio Siikala sekä Keskustanaisten puheenjohtaja Sari Palmu.

Tilaisuuden moderaattorina toimii VTT Tytti Isohookana-Asunmaa.

Tervetuloa seuraamaan seminaaria.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioMinisteri Marjatta Väänäsen muistoseminaari