K-studio: Aluevaalit lähellä perheitä

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi K-studion aluevaaleihin keskittyvillä lähetyksillä. Tällä kertaa käsittelemme aluevaaleja perheiden näkökulmasta. Lähetyksessä vieraana on perheiden hyvinvointiin vaikuttamisessaan keskittynyt kansanedustaja Hilkka Kemppi. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.

Tällä kertaa käsittelemme aluevaaleja perheiden näkökulmasta.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Aluevaalit lähellä perheitä