K-studio: Aluevaalit lähellä perheitä

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi K-studion aluevaaleihin keskittyvillä lähetyksillä. Tällä kertaa käsittelemme aluevaaleja perheiden näkökulmasta. Lähetyksessä vieraana on perheiden hyvinvointiin vaikuttamisessaan keskittynyt kansanedustaja Hilkka Kemppi. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.

Tällä kertaa käsittelemme aluevaaleja perheiden näkökulmasta.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Aluevaalit lähellä perheitä