K-studio ekstra: Puoluesihteeri Riikan vieraana kansanedustaja Tuula Väätäinen

Tämän viikon K-studio-lähetys toteutetaankin jo torstain sijaan tiistaina. Luvassa on K-studio ekstra -lähetys, jossa puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen vieraana on SDP:n kansanedustaja Tuula Väätäinen. Keskustelun aiheena aluevaalit. Luvassa mielenkiintoinen keskustelu, jossa kerrataan mistä aluevaaleissa on kyse, mitkä ovat Keskustan ja SDP:n tavoitteet sekä tietenkin erot puolueiden välillä.

Tämän viikon K-studio-lähetys toteutetaankin jo torstain sijaan tiistaina.

Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Ratkaisuja, ei pelottelua
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko muistuttaa aluevaaliviikonloppuna, mistä näissä vaaleissa on kyse. On kyse hoidosta, hoivasta ja turvasta. Niistä asioista, jotka koskettavat jokaista suomalaista ja jokaisen kotiseutua.
22.1.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio ekstra: Puoluesihteeri Riikan vieraana kansanedustaja Tuula Väätäinen