K-studio ekstra: Puoluesihteeri Riikan vieraana kansanedustaja Tuula Väätäinen

Tämän viikon K-studio-lähetys toteutetaankin jo torstain sijaan tiistaina. Luvassa on K-studio ekstra -lähetys, jossa puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen vieraana on SDP:n kansanedustaja Tuula Väätäinen. Keskustelun aiheena aluevaalit. Luvassa mielenkiintoinen keskustelu, jossa kerrataan mistä aluevaaleissa on kyse, mitkä ovat Keskustan ja SDP:n tavoitteet sekä tietenkin erot puolueiden välillä.

Tämän viikon K-studio-lähetys toteutetaankin jo torstain sijaan tiistaina.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio ekstra: Puoluesihteeri Riikan vieraana kansanedustaja Tuula Väätäinen