K-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022

Historian ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Keskustalle ja koko Suomelle vaalit ovat tärkeät, päätetäänhän niissä meille jokaiselle tärkeistä terveyden ja pelastustoimen asioista. Arjen pitää olla jokaiselle suomalaiselle asuinpaikasta riippumatta turvallista. Aluevaaliohjelmasta keskustelemassa ministeri Liisa Hyssälä sekä työterveysalan toimitusjohtaja, TM Mikko Hintsala. Lähetyksen juontaa viestintäpäällikkö Laura Ruohola.

Tulemme olemaan syksyn K-studioissa vahvasti kiinni aluevaaliteemassa ja laajentamaan tietoisuutta näistä vaaleista. Tammikuussa äänestämme meidän kaikkien laadukkaammasta tulevaisuudesta.

Puheenjohtaja Saarikko: Huomio aluevaaleissa lasten ja perheiden tukeen
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kannustaa tulevien hyvinvointialueiden vaaleissa nostamaan esille perheiden ja perheellistymisen teemat. Tavoitteemme on vahvistaa lähipalveluita. Lasten ja nuorten lähipalvelut ovat kouluissa ja oppilaitoksissa. Perheiden sosiaali- ja terveyspalveluita pitää tuoda varhaiskasvatuksen yhteyteen. Ohjaamot puolestaan kokoavat nuorten palveluita. Myös vanhempien palveluissa pitää ottaa koko perhe ja lapset huomioon.
27.11.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Black Fridayn kaltaiset kerskakulutuspäivät kuuluisivat historiaan
Keskusta suhtautuu kriittisesti ”Black Fridayn” kaltaisiin markkinointikampanjoihin, joiden perimmäinen tavoite on saada ihmiset ostamaan mahdollisimman paljon miettimättä todellisia tarpeitaan. Keskusta kannattaa kohtuullisempaa kulutusta, joka onnistuu mm. vaatimalla parempaa laatua tuotteilta, suosimalla aineettomia ja luovan talouden hyödykkeitä sekä tekemällä enemmän tuotteita Suomessa.
26.11.2021 / Uutiset
K-studion aiheena Apu lähellä ihmistä eli mitkä ovat soten lähipalvelujen toteuttamisen ratkaisut. Vieraina Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän toimitusjohtaja Marina Erhola.
25.11.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022