K-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022

Historian ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Keskustalle ja koko Suomelle vaalit ovat tärkeät, päätetäänhän niissä meille jokaiselle tärkeistä terveyden ja pelastustoimen asioista. Arjen pitää olla jokaiselle suomalaiselle asuinpaikasta riippumatta turvallista. Aluevaaliohjelmasta keskustelemassa ministeri Liisa Hyssälä sekä työterveysalan toimitusjohtaja, TM Mikko Hintsala. Lähetyksen juontaa viestintäpäällikkö Laura Ruohola.

Tulemme olemaan syksyn K-studioissa vahvasti kiinni aluevaaliteemassa ja laajentamaan tietoisuutta näistä vaaleista. Tammikuussa äänestämme meidän kaikkien laadukkaammasta tulevaisuudesta.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022