K-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022

Historian ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Keskustalle ja koko Suomelle vaalit ovat tärkeät, päätetäänhän niissä meille jokaiselle tärkeistä terveyden ja pelastustoimen asioista. Arjen pitää olla jokaiselle suomalaiselle asuinpaikasta riippumatta turvallista. Aluevaaliohjelmasta keskustelemassa ministeri Liisa Hyssälä sekä työterveysalan toimitusjohtaja, TM Mikko Hintsala. Lähetyksen juontaa viestintäpäällikkö Laura Ruohola.

Tulemme olemaan syksyn K-studioissa vahvasti kiinni aluevaaliteemassa ja laajentamaan tietoisuutta näistä vaaleista. Tammikuussa äänestämme meidän kaikkien laadukkaammasta tulevaisuudesta.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022