K-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022

Historian ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Keskustalle ja koko Suomelle vaalit ovat tärkeät, päätetäänhän niissä meille jokaiselle tärkeistä terveyden ja pelastustoimen asioista. Arjen pitää olla jokaiselle suomalaiselle asuinpaikasta riippumatta turvallista. Aluevaaliohjelmasta keskustelemassa ministeri Liisa Hyssälä sekä työterveysalan toimitusjohtaja, TM Mikko Hintsala. Lähetyksen juontaa viestintäpäällikkö Laura Ruohola.

Tulemme olemaan syksyn K-studioissa vahvasti kiinni aluevaaliteemassa ja laajentamaan tietoisuutta näistä vaaleista. Tammikuussa äänestämme meidän kaikkien laadukkaammasta tulevaisuudesta.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Keskusta kohti aluevaaleja 2022