K-studio: Kotimaista ruokaa kuntiin

K-studion vieraana maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä, maanviljelijä ja tubettaja Anna Länsisalmi-Keisala sekä MTK:n puheenjohtaja Juha Marttila. Keskustelunaiheena suomalainen ruoka ja maatalouden tulevaisuus. Tervetuloa mukaan!

Keskustelunaiheena suomalainen ruoka ja maatalouden tulevaisuus.
Tervetuloa mukaan!

Saarikko: Pääkysymys on palvelujen turvaaminen – puolueilla isoja eroja
Keskustalle ihmisen terveys on yhtä arvokas joka puolella Suomea, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko painottaa. Ylipäätään palveluja ja muita elämisen edellytyksiä pitää olla tasa-arvoisesti myös isoimpien kaupunkien ulkopuolisessa Suomessa. Kyse on ihmisten ja maan eri osien välisestä yhdenvertaisuudesta.
12.6.2021 / Uutiset
Keskustan kiertueaikatauluja viimeiselle viikonlopulle!
Olethan paikalla vaalituruilla ja -toreilla tänään ja huomenna? Keskusta kiertää maakunnissa, kaupungeissa, kunnissa ja kylissä, aikatauluja seuraavassa.
11.6.2021 / Uutiset
K-studion vieraana Keskustan eduskuntaryhmän tuore puheenjohtaja Juha Pylväs. Keskustelun aiheina luonnollisesti kuntavaalit, kotimainen yrittäjyys sekä monipaikkainen Suomi. Lähetys myös oiva mahdollisuus tutustua paremmin Juha Pylvääseen.
10.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kotimaista ruokaa kuntiin