K-studio: Kuntien lähipalvelujen tulevaisuus

Palvelut pitää turvata kaikkialla Suomessa ja asukkaiden lähipalvelut pitää saada kohtuullisten etäisyyksien päästä - linjaa Keskustan kuntavaaliohjelma. On oikein saada esim. lasten päivähoitopalvelut sekä sosiaali- ja terveyspalvelut läheltä. Tulevaisuus on tuomassa mukanaan positiivisia muutoksia lähipalveluihin, kun mm. terveyspalvelut siirtyvät osittain pyörien päälle sekä työllisyyspalvelut tulevat lähemmäs kuntalaisia. Näistä keskustelemassa Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen Espoosta, Antti Vilkko Lappeenrannasta sekä Ulla Yli-Hongisto Sastamalasta. Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen Tohmajärveltä.

Palvelut pitää turvata kaikkialla Suomessa ja asukkaiden lähipalvelut pitää saada kohtuullisten etäisyyksien päästä – linjaa Keskustan kuntavaaliohjelma.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kuntien lähipalvelujen tulevaisuus