K-studio: Kuntien lähipalvelujen tulevaisuus

Palvelut pitää turvata kaikkialla Suomessa ja asukkaiden lähipalvelut pitää saada kohtuullisten etäisyyksien päästä - linjaa Keskustan kuntavaaliohjelma. On oikein saada esim. lasten päivähoitopalvelut sekä sosiaali- ja terveyspalvelut läheltä. Tulevaisuus on tuomassa mukanaan positiivisia muutoksia lähipalveluihin, kun mm. terveyspalvelut siirtyvät osittain pyörien päälle sekä työllisyyspalvelut tulevat lähemmäs kuntalaisia. Näistä keskustelemassa Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen Espoosta, Antti Vilkko Lappeenrannasta sekä Ulla Yli-Hongisto Sastamalasta. Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen Tohmajärveltä.

Palvelut pitää turvata kaikkialla Suomessa ja asukkaiden lähipalvelut pitää saada kohtuullisten etäisyyksien päästä – linjaa Keskustan kuntavaaliohjelma.

Saarikko: Pääkysymys on palvelujen turvaaminen – puolueilla isoja eroja
Keskustalle ihmisen terveys on yhtä arvokas joka puolella Suomea, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko painottaa. Ylipäätään palveluja ja muita elämisen edellytyksiä pitää olla tasa-arvoisesti myös isoimpien kaupunkien ulkopuolisessa Suomessa. Kyse on ihmisten ja maan eri osien välisestä yhdenvertaisuudesta.
12.6.2021 / Uutiset
Keskustan kiertueaikatauluja viimeiselle viikonlopulle!
Olethan paikalla vaalituruilla ja -toreilla tänään ja huomenna? Keskusta kiertää maakunnissa, kaupungeissa, kunnissa ja kylissä, aikatauluja seuraavassa.
11.6.2021 / Uutiset
K-studion vieraana Keskustan eduskuntaryhmän tuore puheenjohtaja Juha Pylväs. Keskustelun aiheina luonnollisesti kuntavaalit, kotimainen yrittäjyys sekä monipaikkainen Suomi. Lähetys myös oiva mahdollisuus tutustua paremmin Juha Pylvääseen.
10.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kuntien lähipalvelujen tulevaisuus