Keskustan virtuaalinen vaaliteltta

Tapahtuma on osa Keskustan kaupunkitoimintaa, jonka kautta olemme mukana Helsingin Sanomien vaalitempauksessa virtuaalisella vaalitorilla 6.6. sunnuntaina, jolloin HS järjestää rmyös retoriikkakilpailun, jossa Keskustaa edustavat Eeva Kärkkäinen ja Ville-Veikko Rantamaula. Keskustan virtuaalisella vaaliteltalla on aurinkoinen meininki. Lähetys toteutetaan monipaikkaisesti Keskustan K-studiosta ja mm. Helsingin Narinkkatorilta. Studiossa haastateltavana ovat Keskustan kuntavaaliehdokkaita Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta. Kaupungilla meillä on vauhdissa kiertävä reportteri, viestintäpäällikkömme Laura Ruohola. Keskustan Helsingin piirin PJ Harriet Lonka ja Uudenmaan piirin PJ Sonja Hällfors haastattelevat ehdokkaitamme.

Tarjolla ainakin seuraavat haastikset:
Eija Savela
Aili Pesonen
Laura Tolkkinen
Hanna-Kaisa Järvi
Mikko Hintsala
Paul Kivistö
Maija Mikkola
Harriet Lonka
Heidi Koivukangas
Riitta Korhonen
Vahideh Fana
Sami Helle
Anna Svanljung

Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Parkkipaikkavero suoraan silppuriin
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkosen mukaan Keskusta huolehtii siitä, että pysäköinnistä ei tule verotettavaa etua. Perjantaina (17.9.) uutisoitiin virkamiesselvityksestä, jossa väläyteltiin ideaa työpaikkapysäköinnin verottamisesta.
17.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan virtuaalinen vaaliteltta