Keskustan virtuaalinen vaaliteltta

Tapahtuma on osa Keskustan kaupunkitoimintaa, jonka kautta olemme mukana Helsingin Sanomien vaalitempauksessa virtuaalisella vaalitorilla 6.6. sunnuntaina, jolloin HS järjestää rmyös retoriikkakilpailun, jossa Keskustaa edustavat Eeva Kärkkäinen ja Ville-Veikko Rantamaula. Keskustan virtuaalisella vaaliteltalla on aurinkoinen meininki. Lähetys toteutetaan monipaikkaisesti Keskustan K-studiosta ja mm. Helsingin Narinkkatorilta. Studiossa haastateltavana ovat Keskustan kuntavaaliehdokkaita Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta. Kaupungilla meillä on vauhdissa kiertävä reportteri, viestintäpäällikkömme Laura Ruohola. Keskustan Helsingin piirin PJ Harriet Lonka ja Uudenmaan piirin PJ Sonja Hällfors haastattelevat ehdokkaitamme.

Tarjolla ainakin seuraavat haastikset:
Eija Savela
Aili Pesonen
Laura Tolkkinen
Hanna-Kaisa Järvi
Mikko Hintsala
Paul Kivistö
Maija Mikkola
Harriet Lonka
Heidi Koivukangas
Riitta Korhonen
Vahideh Fana
Sami Helle
Anna Svanljung

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan virtuaalinen vaaliteltta