Keskustan virtuaalinen vaaliteltta

Tapahtuma on osa Keskustan kaupunkitoimintaa, jonka kautta olemme mukana Helsingin Sanomien vaalitempauksessa virtuaalisella vaalitorilla 6.6. sunnuntaina, jolloin HS järjestää rmyös retoriikkakilpailun, jossa Keskustaa edustavat Eeva Kärkkäinen ja Ville-Veikko Rantamaula. Keskustan virtuaalisella vaaliteltalla on aurinkoinen meininki. Lähetys toteutetaan monipaikkaisesti Keskustan K-studiosta ja mm. Helsingin Narinkkatorilta. Studiossa haastateltavana ovat Keskustan kuntavaaliehdokkaita Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta. Kaupungilla meillä on vauhdissa kiertävä reportteri, viestintäpäällikkömme Laura Ruohola. Keskustan Helsingin piirin PJ Harriet Lonka ja Uudenmaan piirin PJ Sonja Hällfors haastattelevat ehdokkaitamme.

Tarjolla ainakin seuraavat haastikset:
Eija Savela
Aili Pesonen
Laura Tolkkinen
Hanna-Kaisa Järvi
Mikko Hintsala
Paul Kivistö
Maija Mikkola
Harriet Lonka
Heidi Koivukangas
Riitta Korhonen
Vahideh Fana
Sami Helle
Anna Svanljung

Saarikko: Pääkysymys on palvelujen turvaaminen – puolueilla isoja eroja
Keskustalle ihmisen terveys on yhtä arvokas joka puolella Suomea, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko painottaa. Ylipäätään palveluja ja muita elämisen edellytyksiä pitää olla tasa-arvoisesti myös isoimpien kaupunkien ulkopuolisessa Suomessa. Kyse on ihmisten ja maan eri osien välisestä yhdenvertaisuudesta.
12.6.2021 / Uutiset
Keskustan kiertueaikatauluja viimeiselle viikonlopulle!
Olethan paikalla vaalituruilla ja -toreilla tänään ja huomenna? Keskusta kiertää maakunnissa, kaupungeissa, kunnissa ja kylissä, aikatauluja seuraavassa.
11.6.2021 / Uutiset
K-studion vieraana Keskustan eduskuntaryhmän tuore puheenjohtaja Juha Pylväs. Keskustelun aiheina luonnollisesti kuntavaalit, kotimainen yrittäjyys sekä monipaikkainen Suomi. Lähetys myös oiva mahdollisuus tutustua paremmin Juha Pylvääseen.
10.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan virtuaalinen vaaliteltta