K-studio: Kurvisen kyselytunti

Yleisö kysyy, Antti vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.

Yleisö kysyy, Antti vastaa.

Keskusta ei hyväksy pienten sairaaloiden alasajoa
Hallituksen päättämästä talouslinjasta ei löydy Suomelle eväitä parempaan tulevaisuuteen. Tuoreilla päätöksillä hallitus lakkauttaa sairaaloiden yöpäivystyksen yhteensä yli 200.000 ihmisen asuinalueilta Suomesta. Sen verran asuu väkeä lakkautettavien yöpäivystyskaupunkien talousalueilla. Nämä ratkaisut luultavasti kostautuvat jatkossa entistä suurempina rahanreikinä.
19.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
Keskustavaikuttaja-valmennus kokoaa keskustalaisia yhteen ympäri Suomen
Valtakunnallinen Keskustavaikuttaja-valmennus kokosi liki 80 keskustalaista ja Keskustan toiminnasta kiinnostunutta maaliskuussa Siilinjärvelle Kunnon Paikkaan valmennuksen ensimmäiselle lähijaksolle.
17.4.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kurvisen kyselytunti