K-studio: Kysy puoluejohdolta

Nyt on yleisön vuoro kysyä ja puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen vastaa! Aiheina ajankohtainen politiikka sekä tuleva politiikan kevät. Kysymyksiä voit laittaa jo etukäteen tapahtuman keskusteluun tai Facebook-liven aikana kommenttikenttään. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit!

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Kysy puoluejohdolta