K-studio: luonnon ja talouden tasapaino - vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino - miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen. Vieraina Keskustan luontotyöryhmän puheenjohtaja Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton ympäristökasvatuskoordinaattori Ilona Tuovinen.

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino – miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: luonnon ja talouden tasapaino – vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen