K-studio: luonnon ja talouden tasapaino - vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino - miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen. Vieraina Keskustan luontotyöryhmän puheenjohtaja Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton ympäristökasvatuskoordinaattori Ilona Tuovinen.

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino – miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: luonnon ja talouden tasapaino – vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen