Siirry sisältöön

K-studio: luonnon ja talouden tasapaino - vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino - miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen. Vieraina Keskustan luontotyöryhmän puheenjohtaja Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton ympäristökasvatuskoordinaattori Ilona Tuovinen.

K-studion aiheena luonnon ja talouden tasapaino – miten ja millä ratkaisuin ne ovat sovitettavissa yhteen.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: luonnon ja talouden tasapaino – vieraina Timo Kaunisto ja Luonto-Liiton Ilona Tuovinen