Hanna Markkanen Keskustan viestintään

hanna markkanen

Keskustanuorten puheenjohtajuudesta kaksivuotiskauden päätteeksi luopuva Hanna Markkanen, 26, aloittaa vuoden vaihteessa puoluetoimiston viestintätiimissä. Markkanen tulee puoleksi vuodeksi sijaistamaan viestinnän poliittisen suunnittelijan Matias Ollilan perhevapaata.

Kempeleläinen Markkanen opiskelee Lapin yliopistossa hallintotieteitä ja hän on toiminut aiemmin muun muassa eduskunta-avustajana ja vaalikoordinaattorina.

-Viestintä on vaikuttamista ja onkin upeaa päästä työskentelemään näiden asioiden parissa puoluetoimistolla. Ensimmäisenä asialistalla on tietysti aluevaalit, joissa on tärkeää saada keskustalainen viesti esille ja ihmisten iholle. Aloitan työt intoa puhkuen, Keskustan ja keskustalaisten hyväksi, sanoo Markkanen.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHanna Markkanen Keskustan viestintään