Hanna Markkanen Keskustan viestintään

hanna markkanen

Keskustanuorten puheenjohtajuudesta kaksivuotiskauden päätteeksi luopuva Hanna Markkanen, 26, aloittaa vuoden vaihteessa puoluetoimiston viestintätiimissä. Markkanen tulee puoleksi vuodeksi sijaistamaan viestinnän poliittisen suunnittelijan Matias Ollilan perhevapaata.

Kempeleläinen Markkanen opiskelee Lapin yliopistossa hallintotieteitä ja hän on toiminut aiemmin muun muassa eduskunta-avustajana ja vaalikoordinaattorina.

-Viestintä on vaikuttamista ja onkin upeaa päästä työskentelemään näiden asioiden parissa puoluetoimistolla. Ensimmäisenä asialistalla on tietysti aluevaalit, joissa on tärkeää saada keskustalainen viesti esille ja ihmisten iholle. Aloitan työt intoa puhkuen, Keskustan ja keskustalaisten hyväksi, sanoo Markkanen.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHanna Markkanen Keskustan viestintään