Hanna Markkanen Keskustan viestintään

hanna markkanen

Keskustanuorten puheenjohtajuudesta kaksivuotiskauden päätteeksi luopuva Hanna Markkanen, 26, aloittaa vuoden vaihteessa puoluetoimiston viestintätiimissä. Markkanen tulee puoleksi vuodeksi sijaistamaan viestinnän poliittisen suunnittelijan Matias Ollilan perhevapaata.

Kempeleläinen Markkanen opiskelee Lapin yliopistossa hallintotieteitä ja hän on toiminut aiemmin muun muassa eduskunta-avustajana ja vaalikoordinaattorina.

-Viestintä on vaikuttamista ja onkin upeaa päästä työskentelemään näiden asioiden parissa puoluetoimistolla. Ensimmäisenä asialistalla on tietysti aluevaalit, joissa on tärkeää saada keskustalainen viesti esille ja ihmisten iholle. Aloitan työt intoa puhkuen, Keskustan ja keskustalaisten hyväksi, sanoo Markkanen.

Puheenjohtaja Saarikko: Huomio aluevaaleissa lasten ja perheiden tukeen
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kannustaa tulevien hyvinvointialueiden vaaleissa nostamaan esille perheiden ja perheellistymisen teemat. Tavoitteemme on vahvistaa lähipalveluita. Lasten ja nuorten lähipalvelut ovat kouluissa ja oppilaitoksissa. Perheiden sosiaali- ja terveyspalveluita pitää tuoda varhaiskasvatuksen yhteyteen. Ohjaamot puolestaan kokoavat nuorten palveluita. Myös vanhempien palveluissa pitää ottaa koko perhe ja lapset huomioon.
27.11.2021 / Uutiset
Keskustan Pakarinen: Black Fridayn kaltaiset kerskakulutuspäivät kuuluisivat historiaan
Keskusta suhtautuu kriittisesti ”Black Fridayn” kaltaisiin markkinointikampanjoihin, joiden perimmäinen tavoite on saada ihmiset ostamaan mahdollisimman paljon miettimättä todellisia tarpeitaan. Keskusta kannattaa kohtuullisempaa kulutusta, joka onnistuu mm. vaatimalla parempaa laatua tuotteilta, suosimalla aineettomia ja luovan talouden hyödykkeitä sekä tekemällä enemmän tuotteita Suomessa.
26.11.2021 / Uutiset
K-studion aiheena Apu lähellä ihmistä eli mitkä ovat soten lähipalvelujen toteuttamisen ratkaisut. Vieraina Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän toimitusjohtaja Marina Erhola.
25.11.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetHanna Markkanen Keskustan viestintään