Hanna Markkanen Keskustan viestintään

hanna markkanen

Keskustanuorten puheenjohtajuudesta kaksivuotiskauden päätteeksi luopuva Hanna Markkanen, 26, aloittaa vuoden vaihteessa puoluetoimiston viestintätiimissä. Markkanen tulee puoleksi vuodeksi sijaistamaan viestinnän poliittisen suunnittelijan Matias Ollilan perhevapaata.

Kempeleläinen Markkanen opiskelee Lapin yliopistossa hallintotieteitä ja hän on toiminut aiemmin muun muassa eduskunta-avustajana ja vaalikoordinaattorina.

-Viestintä on vaikuttamista ja onkin upeaa päästä työskentelemään näiden asioiden parissa puoluetoimistolla. Ensimmäisenä asialistalla on tietysti aluevaalit, joissa on tärkeää saada keskustalainen viesti esille ja ihmisten iholle. Aloitan työt intoa puhkuen, Keskustan ja keskustalaisten hyväksi, sanoo Markkanen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHanna Markkanen Keskustan viestintään