K-studio: vieraana Hanna Kosonen ja Markus Lahtinen. Aiheena Suomen talous.

K-studion vieraana eduskunnan talousvaliokunnan varapuheenjohtaja Hanna Kosonen ja Pellervon taloustutkimuksen toimitusjohtaja Markus Lahtinen. Keskustelussa Suomen talous. Miksi talous on elpynyt niin nopeasti? Millä keinoin pysymme kiinni kasvussa? Kuinka suuri merkitys ympäristöteknologialla eli ilmastotoimilla voi olla Suomen taloudelle työllisyyden näkökulmasta? Muun muassa näihin kysymyksiin studiossa haetaan vastauksia.

Yleisö voi esittää lähetykseen kysymyksiä FB-liven kommenttikentässä.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: vieraana Hanna Kosonen ja Markus Lahtinen. Aiheena Suomen talous.