K-studio: vieraana Matti Vanhanen, aiheena autoilu

K-studion eli Keskustan FB-livenä toteutettavan keskustelun aiheena autoilu Suomessa. Vieraana Matti Vanhanen, joka on ehdottanut litraverosta luopumista ja sen korvaamista uudella oikeudenmukaisemmalla tavalla verottaa autoilua. Keskusta haluaa myös enemmän suomalaista uusiutuvaa polttoainetta tankkiin sekä etätyöllä päästöt alas.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: vieraana Matti Vanhanen, aiheena autoilu