K-studio: vieraana Matti Vanhanen, aiheena autoilu

K-studion eli Keskustan FB-livenä toteutettavan keskustelun aiheena autoilu Suomessa. Vieraana Matti Vanhanen, joka on ehdottanut litraverosta luopumista ja sen korvaamista uudella oikeudenmukaisemmalla tavalla verottaa autoilua. Keskusta haluaa myös enemmän suomalaista uusiutuvaa polttoainetta tankkiin sekä etätyöllä päästöt alas.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: vieraana Matti Vanhanen, aiheena autoilu