K-studio: Yleisön vuoro kysyä – Ilkka Tiainen vastaa

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme. Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää. Lähetyssarjan rämän kertainen vieras on Ilkka Tiainen.

Lähetyssarjan rämän kertainen vieras on Ilkka Tiainen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Yleisön vuoro kysyä – Ilkka Tiainen vastaa