Keskustalainen pormestaritentti

Tentin vieraina keskustalaisia pormestariehdokkaita kuten Eeva Kärkkäinen Helsingistä, Jarmo Laivoranta Turusta sekä Jouni Ovaska Tampereelta. Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko. Keskustelussa mm. kaupunkien palvelut perheille, edullisempi asuminen, liikenneratkaisut, miten vähentää kaupunkilaisten eriarvoisuutta sekä mitkä ovat ratkaisut ilmastonmuutokseen kaupungeissa.

Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustalainen pormestaritentti