Keskustalainen pormestaritentti

Tentin vieraina keskustalaisia pormestariehdokkaita kuten Eeva Kärkkäinen Helsingistä, Jarmo Laivoranta Turusta sekä Jouni Ovaska Tampereelta. Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko. Keskustelussa mm. kaupunkien palvelut perheille, edullisempi asuminen, liikenneratkaisut, miten vähentää kaupunkilaisten eriarvoisuutta sekä mitkä ovat ratkaisut ilmastonmuutokseen kaupungeissa.

Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustalainen pormestaritentti