Keskustalainen pormestaritentti

Tentin vieraina keskustalaisia pormestariehdokkaita kuten Eeva Kärkkäinen Helsingistä, Jarmo Laivoranta Turusta sekä Jouni Ovaska Tampereelta. Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko. Keskustelussa mm. kaupunkien palvelut perheille, edullisempi asuminen, liikenneratkaisut, miten vähentää kaupunkilaisten eriarvoisuutta sekä mitkä ovat ratkaisut ilmastonmuutokseen kaupungeissa.

Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustalainen pormestaritentti