Keskustalainen pormestaritentti

Tentin vieraina keskustalaisia pormestariehdokkaita kuten Eeva Kärkkäinen Helsingistä, Jarmo Laivoranta Turusta sekä Jouni Ovaska Tampereelta. Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko. Keskustelussa mm. kaupunkien palvelut perheille, edullisempi asuminen, liikenneratkaisut, miten vähentää kaupunkilaisten eriarvoisuutta sekä mitkä ovat ratkaisut ilmastonmuutokseen kaupungeissa.

Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.

Saarikko: Pääkysymys on palvelujen turvaaminen – puolueilla isoja eroja
Keskustalle ihmisen terveys on yhtä arvokas joka puolella Suomea, Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko painottaa. Ylipäätään palveluja ja muita elämisen edellytyksiä pitää olla tasa-arvoisesti myös isoimpien kaupunkien ulkopuolisessa Suomessa. Kyse on ihmisten ja maan eri osien välisestä yhdenvertaisuudesta.
12.6.2021 / Uutiset
Keskustan kiertueaikatauluja viimeiselle viikonlopulle!
Olethan paikalla vaalituruilla ja -toreilla tänään ja huomenna? Keskusta kiertää maakunnissa, kaupungeissa, kunnissa ja kylissä, aikatauluja seuraavassa.
11.6.2021 / Uutiset
K-studion vieraana Keskustan eduskuntaryhmän tuore puheenjohtaja Juha Pylväs. Keskustelun aiheina luonnollisesti kuntavaalit, kotimainen yrittäjyys sekä monipaikkainen Suomi. Lähetys myös oiva mahdollisuus tutustua paremmin Juha Pylvääseen.
10.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustalainen pormestaritentti