Keskustalainen pormestaritentti

Tentin vieraina keskustalaisia pormestariehdokkaita kuten Eeva Kärkkäinen Helsingistä, Jarmo Laivoranta Turusta sekä Jouni Ovaska Tampereelta. Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko. Keskustelussa mm. kaupunkien palvelut perheille, edullisempi asuminen, liikenneratkaisut, miten vähentää kaupunkilaisten eriarvoisuutta sekä mitkä ovat ratkaisut ilmastonmuutokseen kaupungeissa.

Tentin juontaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.

Keskustan Vehviläinen: Hakuvaiheen käynnistyttyä meidän on suunnattava katseemme siihen, millainen Nato-maa haluamme olla
Oma on aina oma. Naton jäsenenäkin Suomen puolustuksen tärkeimmän perustan luo meidät omat kansalliset puolustusjärjestelyt.
17.5.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi