Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa I

Keskustan K-studiossa puolueen kuntavaaliohjelmaa esitteleviä lähetyksiä.

Ensimmäisessä ohjelmassa vaikuttamisesta ja lähidemokratiasta keskustelemassa eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen sekä Ajatuspaja Alkion tutkimuskoordinaattori, osallisuutta tutkinut Pauliina Maukonen.
Lähetykseen voi myös yleisö laittaa kysymyksiään.
Pari kohtaa kuntavaaliohjelmasta:
-ihmisillä pitää olla nykyistä laajemmat mahdollisuudet vaikuttaa ja osallistua myös uuden tekniikan avulla
-tuetaan erilaisia kokeiluja demokratian edistämiseksi

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa I