Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II

Ohjelmasarjan toisessa osassa "Kohti väljempää Suomea" kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta. Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Ohjelmasarjan toisessa osassa “Kohti väljempää Suomea” kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta.
Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:

1. Turvaamme tasa-arvoiset mahdollisuudet hyvään elämään kaikkialla Suomessa. Työpaikkoja, peruspalveluja, koulutusmahdollisuuksia, liikenneyhteyksiä ja nopeat verkkoyhteydet on oltava koko maassa.

2. Vastaamme ihmisten toiveisiin useamman paikan elämästä. Jotta arki sujuu, etätyömahdollisuuksia pitää luoda ja parantaa, panostaa teihin ja verkkoyhteyksiin ja hyödyntää rohkeasti tekniikan mahdollisuuksia.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II