Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II

Ohjelmasarjan toisessa osassa "Kohti väljempää Suomea" kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta. Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Ohjelmasarjan toisessa osassa “Kohti väljempää Suomea” kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta.
Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:

1. Turvaamme tasa-arvoiset mahdollisuudet hyvään elämään kaikkialla Suomessa. Työpaikkoja, peruspalveluja, koulutusmahdollisuuksia, liikenneyhteyksiä ja nopeat verkkoyhteydet on oltava koko maassa.

2. Vastaamme ihmisten toiveisiin useamman paikan elämästä. Jotta arki sujuu, etätyömahdollisuuksia pitää luoda ja parantaa, panostaa teihin ja verkkoyhteyksiin ja hyödyntää rohkeasti tekniikan mahdollisuuksia.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II