Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II

Ohjelmasarjan toisessa osassa "Kohti väljempää Suomea" kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta. Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Ohjelmasarjan toisessa osassa “Kohti väljempää Suomea” kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ja professori Laura Kolbe keskustelemassa tasa-arvoisesta Suomesta monipaikkaisuuden ja aluepolitiikan teemojen näkökulmasta.
Lähetyksen juontaa Helena Pakarinen.

Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:

1. Turvaamme tasa-arvoiset mahdollisuudet hyvään elämään kaikkialla Suomessa. Työpaikkoja, peruspalveluja, koulutusmahdollisuuksia, liikenneyhteyksiä ja nopeat verkkoyhteydet on oltava koko maassa.

2. Vastaamme ihmisten toiveisiin useamman paikan elämästä. Jotta arki sujuu, etätyömahdollisuuksia pitää luoda ja parantaa, panostaa teihin ja verkkoyhteyksiin ja hyödyntää rohkeasti tekniikan mahdollisuuksia.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa II