Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa IV

Ohjelmasarjan neljännessä osassa "Miten teemme perheystävällisen Suomen" Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch keskustelemassa siitä, miten teemme Suomesta ja kunnista paremman perheille.

Ohjelmasarjan neljännessä osassa “Miten teemme perheystävällisen Suomen” Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch keskustelemassa siitä, miten teemme Suomesta ja kunnista paremman perheille.
Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:
Kun perheet voivat hyvin, yhteiskuntakin voi hyvin. Rakennamme kuntia, jotka ottavat huomioon erilaisten perheiden tarpeet, myös yksinasuvien. Tämä tarkoittaa mm. lähipalveluita ja kohtuuhintaista asumista erilaisiin elämäntilanteisiin, matalan kynnyksen kotiapua, lapsiperheiden palveluihin panostamista sekä lähikouluja ja –
päiväkoteja.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa IV